CəmiyyətMəktəblərSosial

İnçə Məktəbi : Tədrisi , Fəaliyyəti

Azərbaycanın qədim kəndləri və bölgələri ölkənin təhsil, mədəniyyət və maarif tarixində xüsusi yer tutur. Hər bir kəndin öz tarixi, təhsil ənənələri və bölgənin inkişafında oynadığı rolu vardır. Bu baxımdan, İnçə məktəbi (Şəki rayonu İnçə kəndi məktəbi) Azərbaycan maarifinin formalaşmasında, kənd cəmiyyətinin sosial-iqtisadi və mədəni həyatında əhəmiyyətli təsirə malik olmuş təhsil ocaqlarından biridir. İnçə kəndinin təhsil ənənələri, məktəbin yaranma tarixi, müasir inkişaf mərhələləri, burada çalışan müəllimlərin fəaliyyəti, məzunların uğurları və məktəbin regionda oynadığı ictimai rol, hər zaman maarif ictimaiyyətinin diqqətində olub. İnçə məktəbi bu gün də kəndin ictimai-mədəni həyatında fəal mövqeyini qoruyub saxlayır və maarifçilik ənənəsini yaşadır.

İnçə Məktəbinin Yaranma Tarixi

İnçə kəndi Azərbaycanın qədim yaşayış məntəqələrindən biridir və burada təhsilin əsaslarının qoyulması XIX əsrin sonları – XX əsrin əvvəllərinə təsadüf edir. Kənddə ilk savad ocaqları əsasən mollaxana formasında fəaliyyət göstərib, burada uşaqlara ibtidai savad, oxu-yazı və əsasən dini biliklər öyrədilib. XX əsrin əvvəllərində Azərbaycanda gedən maarifçilik hərəkatı, xüsusilə də Şəki bölgəsində təhsilə olan marağın artması İnçə kəndində də məktəb təşkilatının formalaşmasına zəmin yaradıb. İlk rəsmi dövlət məktəbi isə Sovet hakimiyyəti illərində fəaliyyətə başlayıb. 1920-ci illərdən etibarən kənddə ibtidai məktəb fəaliyyət göstərib, sonralar isə siniflərin sayı artırılaraq tam orta məktəb statusu alıb. Məktəbin tarixi boyu müxtəlif binalarda yerləşməsi, məktəb binasının tikilməsi və təmir işləri, kənd ictimaiyyətinin təhsilə xüsusi münasibətini və dövlət qayğısını əks etdirir.

Reklam

turkiyede tehsil

Məktəbin Maddi-Texniki Bazasının İnkişafı

İnçə məktəbinin inkişafında ən önəmli mərhələlərdən biri onun maddi-texniki bazasının yaradılması və təkmilləşdirilməsi ilə bağlıdır. İlk illərdə kənd məktəblərində əsasən primitiv avadanlıqlar, sadə sinif otaqları və əlverişsiz şərait mövcud olub. Zaman keçdikcə dövlət tərəfindən təhsilə ayrılan diqqət nəticəsində məktəbin sinif otaqları genişləndirilib, tədris avadanlıqları yenilənib, laboratoriyalar və fənn kabinetləri yaradılıb. Bu, şagirdlərin praktiki bacarıqlarının formalaşmasında və müasir biliklərin mənimsənilməsində mühüm rol oynayıb. Son illərdə İnçə məktəbində kompüter texnologiyalarının tətbiqi, yeni informasiya resurslarının istifadəsi və təhsil infrastrukturunun gücləndirilməsi istiqamətində də mühüm addımlar atılıb.

Pedaqoji Kollektiv və Onun Rolu

Hər bir məktəbin uğurunun əsas göstəricisi orada çalışan müəllimlərin peşəkarlığı, savadı və fədakarlığıdır. İnçə məktəbinin pedaqoji kollektivi də tarixən peşəkar müəllimlərlə zəngin olub. Burada müxtəlif illərdə respublikada tanınmış alimlər, müəllim-metodistlər, fənn birinciləri, eləcə də maarif işində öz sözünü demiş ziyalılar fəaliyyət göstərib. Müəllimlərin tədris prosesinə fərdi yanaşması, pedaqoji innovasiyalara açıq olmaları, şagirdlərə fərdi qayğı göstərmələri məktəbin uğurlarını artırıb. Həmçinin, müəllimlər elmi-praktik konfranslarda, olimpiadalarda və təlim seminarlarında daima iştirak edir, kənd təhsilinin inkişafına töhfə verirlər.

Şagird Nailiyyətləri və Məzunların Uğurları

İnçə məktəbinin məzunları təkcə kəndin deyil, ümumilikdə Şəki rayonunun və Azərbaycanın müxtəlif sahələrində uğurla təmsil olunurlar. Məktəbin şagirdləri illər ərzində respublika fənn olimpiadalarında, müxtəlif müsabiqələrdə, bədii-estetik tədbirlərdə fəal iştirak edib, diplom və mükafatlar qazanıblar. Məzunlar arasında həkimlər, müəllimlər, mühəndislər, hərbçilər, dövlət qulluqçuları və müxtəlif peşə sahibləri vardır. Onların bir çoxu ali məktəbləri fərqlənmə diplomu ilə bitirib, bəziləri elmi dərəcə alıb, bir qismi isə ölkə və beynəlxalq miqyasda uğurlu karyera qurub. Bu nailiyyətlər məktəbin pedaqoji kollektivinin səylərinin və kənd ictimaiyyətinin təhsilə verdiyi önəmin bariz nümunəsidir.

Reklam

turkiyede tehsil

Tədris Proqramları və Fənlərin Tədrisi

İnçə məktəbində tədris prosesi Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin təsdiqlədiyi ümumi təhsil proqramına əsaslanır. Burada bütün əsas fənlər – riyaziyyat, Azərbaycan dili və ədəbiyyatı, tarix, coğrafiya, fizika, kimya, biologiya, xarici dillər və digər fənlər yüksək səviyyədə tədris olunur. Məktəbdə dərs prosesində müasir tədris metodikası və texnologiyalarından istifadə edilir, şagirdlərin fərdi inkişafına, analitik və yaradıcı düşüncə qabiliyyətlərinin inkişafına xüsusi diqqət yetirilir. Məktəb həmçinin fənn olimpiadaları, əlavə kurslar və təlimlər, elmi-praktik seminarlar, yaradıcı dərnəklər vasitəsilə şagirdlərin biliklərinin dərinləşməsinə şərait yaradır.

Məktəbdə İctimai və Mədəni Həyat

İnçə məktəbinin fəaliyyəti təkcə tədris prosesi ilə məhdudlaşmır. Burada şagirdlərin və müəllimlərin iştirakı ilə müxtəlif ictimai-mədəni tədbirlər, idman yarışları, musiqili və bədii proqramlar təşkil edilir. Məktəb illik Novruz, Yeni il, Respublika Günü kimi bayram tədbirlərində, həmçinin vətənpərvərlik mövzulu tədbirlərdə fəallıq göstərir. Şagirdlər bədii özfəaliyyət kollektivlərində, rəsm və musiqi dərnəklərində, məktəbin idman komandalarında uğurla çıxış edirlər. Bütün bu fəaliyyətlər məktəbin sosial rolunu və şagirdlərin şəxsiyyət kimi formalaşmasında əvəzsiz rolunu vurğulayır.

İnçə Məktəbinin Kənd İcmasında Yeri və Rolu

İnçə məktəbi kənd ictimaiyyətinin əsas təhsil və maarif mərkəzi olmaqla yanaşı, sosial-mədəni mərkəz kimi də fəaliyyət göstərir. Məktəb kəndin elmi, mədəni və mənəvi həyatında mühüm rol oynayır. Burada müxtəlif nəsillər arasında əlaqənin möhkəmlənməsi, milli-mənəvi dəyərlərin gənc nəslə aşılanması, kəndin sosial-iqtisadi inkişafında təhsilin prioritetliyinin artırılması təmin olunur. Məktəb rəhbərliyi və müəllim kollektivi kənd əhalisi ilə sıx əməkdaşlıq edir, ailə-məktəb münasibətləri, valideyn iclasları, ictimai təşəbbüslərdə birgə fəaliyyət ənənəyə çevrilib.

Məktəbin Gələcək İnkişaf Perspektivləri

Hazırda Azərbaycan təhsil sistemində gedən islahatlar, tədris prosesinin modernləşdirilməsi və rəqəmsallaşdırılması fonunda İnçə məktəbinin də inkişafı üçün geniş imkanlar yaranır. Məktəbdə informasiya texnologiyalarının daha geniş tətbiqi, təlim-tədris infrastrukturunun yenilənməsi, beynəlxalq proqramlarda iştirak və müəllimlərin peşəkar inkişafı əsas prioritetlərdəndir. Məktəbin gələcək inkişafı üçün dövlət və bələdiyyə dəstəyi, kənd ictimaiyyətinin təşəbbüsləri və donor proqramlarının rolu əvəzsizdir. Məqsəd şagirdlərin keyfiyyətli və rəqabətqabiliyyətli təhsil alması, məktəbin regionun qabaqcıl maarif ocaqlarından birinə çevrilməsidir.

İnçə məktəbi təkcə bir təhsil müəssisəsi deyil, həm də kəndin tarixi, mədəniyyəti və gələcəyi üçün strateji əhəmiyyət kəsb edən maarif mərkəzidir. Burada formalaşan təhsil ənənələri, müəllim və şagird uğurları, cəmiyyətin məktəbə olan inamı və dəstəyi gələcək nəsillərin vətənə, elmə, maarifə bağlılığını daha da gücləndirir. İnçə məktəbinin timsalında Azərbaycan kənd təhsilinin inkişafı, müəllim peşəsinin cəmiyyət üçün önəmi və maarifçilik dəyərlərinin davamlılığı bir daha təsdiq olunur. Belə məktəblər Azərbaycan kəndinin və bütövlükdə ölkənin intellektual potensialını formalaşdırır, yeni nəslin dünyagörüşünə, bilik və bacarıqlarına möhkəm təməl yaradır.

Ən Çox Verilən Suallar

1. İnçə məktəbinin yaranma tarixi nə vaxtdan başlanır?

İnçə məktəbinin əsasları XIX əsrin sonları – XX əsrin əvvəllərində mollaxana formasında qoyulmuş, Sovet dövründə rəsmi dövlət məktəbi kimi fəaliyyətə başlamışdır.

2. İnçə məktəbində hansı fənlər tədris olunur?

Məktəbdə Azərbaycan dili və ədəbiyyatı, riyaziyyat, tarix, coğrafiya, fizika, kimya, biologiya, xarici dillər və digər əsas fənlər yüksək səviyyədə tədris olunur.

3. Məktəbin məzunları hansı sahələrdə fəaliyyət göstərirlər?

İnçə məktəbinin məzunları müxtəlif peşə və ixtisaslarda, o cümlədən həkim, müəllim, mühəndis, hərbçi, dövlət qulluqçusu və s. sahələrdə uğurla çalışırlar.

4. İnçə məktəbində müəllimlərin rolu nədir?

Məktəbdə müəllimlər tədris prosesinin keyfiyyətini təmin etməklə yanaşı, şagirdlərin şəxsiyyət kimi formalaşmasına, onların sosial və mədəni inkişafına da böyük töhfə verirlər.

5. Məktəbdə ictimai və mədəni tədbirlər necə təşkil olunur?

İnçə məktəbində ictimai-mədəni tədbirlər, bədii və idman proqramları, bayram şənlikləri, vətənpərvərlik aksiyaları fəal şəkildə təşkil edilir və şagirdlərin iştirakı ilə həyata keçirilir.

6. Məktəbin maddi-texniki bazası necə formalaşıb?

Məktəb müxtəlif dövrlərdə dövlət və kənd ictimaiyyətinin dəstəyi ilə yeni sinif otaqları, laboratoriyalar və müasir avadanlıqlarla təmin olunub, infrastruktur mütəmadi yenilənir.

7. İnçə məktəbinin kənd ictimaiyyətində rolu nədən ibarətdir?

Məktəb kəndin əsas maarif mərkəzi olmaqla yanaşı, sosial və mədəni həyatında, ailə-məktəb münasibətlərinin formalaşmasında və gənc nəslin vətənpərvər tərbiyəsində böyük rol oynayır.

8. Məktəbin gələcək inkişafı üçün hansı addımlar atılır?

Hazırda məktəbin inkişafı üçün yeni texnologiyaların tətbiqi, müəllimlərin ixtisasartırması, beynəlxalq layihələrdə iştirak və maddi-texniki bazanın gücləndirilməsi əsas prioritetlərdədir.

9. Məktəbdə tədris hansı proqram əsasında aparılır?

Tədris Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin təsdiqlədiyi ümumi təhsil proqramı əsasında, müasir metodika və texnologiyaların tətbiqi ilə aparılır.

10. İnçə məktəbində müəllim və şagirdlər üçün hansı imkanlar mövcuddur?

Məktəbdə müəllim və şagirdlər üçün əlavə kurslar, fənn olimpiadaları, elmi-praktik seminarlar, yaradıcı və idman dərnəkləri kimi imkanlar yaradılmışdır.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Back to top button