CəmiyyətŞəxslərSosial

Coşqun Əliyev: Quba-Xaçmaz Regional Təhsil İdarəsinin İnkişaf Model, Azərbaycan Təhsilində Rəhbərliyin Yeni Simalarından Biri

Azərbaycan Respublikasında təhsil sistemi son illər fundamental islahatlar, innovativ yanaşmalar və yeni idarəçilik modelləri ilə fərqlənir. Xüsusilə regional idarəetmənin təkmilləşdirilməsi, təhsildə şəffaflıq, yeni pedaqoji metodların tətbiqi, müəllim və şagird uğurlarının stimullaşdırılması və ümumi təhsil mühitinin yüksəldilməsi ölkənin strateji prioritetlərindən biri olub. Bu kontekstdə, ölkənin hər bir regionunda aparıcı və nümunəvi rəhbərlər formalaşır ki, onların fəaliyyəti yerli və milli miqyasda təhsilin inkişafına birbaşa təsir edir.

Quba-Xaçmaz Regional Təhsil İdarəsinin müdiri Coşqun Əliyev bu baxımdan Azərbaycan təhsilinin modernləşməsi və yeni idarəetmə fəlsəfəsinin uğurlu təcəssümü kimi qiymətləndirilir. O, yalnız rəhbər kimi yox, həm də innovator, pedaqoq, təşkilatçı və maarifçi kimi regionda, eləcə də ölkə təhsilində özünü təsdiq etmiş şəxsiyyətlərdəndir. Coşqun Əliyevin fəaliyyəti təhsildə şəffaflıq, peşəkarlıq, sosial məsuliyyət, idarəçilik mədəniyyəti və modern pedaqoji yanaşmaların tətbiqi baxımından nümunə kimi göstərilir.

Reklam

turkiyede tehsil

Onun rəhbərlik etdiyi Quba-Xaçmaz Regional Təhsil İdarəsi coğrafi baxımdan Azərbaycanın şimal-şərqinin ən mühüm və multikultural bölgələrindən birini əhatə edir. Regionda təhsil ənənələri, etnik və mədəni müxtəliflik, gənclərin potensialı və sosial-iqtisadi dəyişikliklər Coşqun Əliyevin rəhbərliyi dövründə təhsildə yeni yanaşmalar və keyfiyyət artımı üçün əsas hədəflər olub. O, regionun tarixini, pedaqoji resurslarını, insan kapitalını və sosial reallıqlarını dərindən anlayan rəhbər kimi həm şagird, həm müəllim, həm də valideynlər üçün daim açıq, şəffaf və məsuliyyətli idarəetmə modelini tətbiq edir.

Coşqun Əliyev uşaqlıqdan təhsilə maraq göstərmiş, ali və peşəkar təhsil pillələrini uğurla başa vurmuş, müəllim və təhsil işçisi kimi karyerasını yüksəldərək, son illərdə regional təhsil idarəsinin ən uğurlu və perspektivli rəhbərlərindən birinə çevrilmişdir. Onun peşəkar fəaliyyəti yalnız yerli idarəetmə ilə məhdudlaşmır; Coşqun Əliyev həm də milli təhsil forumlarında, beynəlxalq layihələrdə və elmi tədbirlərdə Azərbaycan təhsilinin müasir simasını formalaşdıran əsas fiqurlardan biridir.

Coşqun Əliyevin rəhbərliyi dövründə Quba, Xaçmaz, Qusar, Siyəzən, Şabran kimi rayonların təhsil sistemində əsaslı dəyişikliklər, uğurlar və yeniliklər müşahidə olunur. Məktəb infrastrukturunun müasirləşməsi, müəllimlərin peşəkarlığının artırılması, şagird nailiyyətləri, təhsil layihələri və sosial dəstək proqramlarının tətbiqi, məktəblərdə şəffaflıq və elektron idarəetmə modellərinin tətbiqi, məktəb-valideyn-icma üçbucağının effektiv işləməsi Coşqun Əliyevin rəhbər strategiyasının əsas elementlərindəndir.

Reklam

turkiyede tehsil

Ailəsi, Erkən Uşaqlıq və Təhsil İlləri

Coşqun Əliyev 1980-ci illərin əvvəllərində Azərbaycanın şimal bölgəsində, təhsil ənənələri ilə seçilən ziyalı ailəsində dünyaya göz açıb. Valideynləri müəllim, pedaqoq və maarifçi kimi regionda hörmət və nüfuz qazanmışdılar. Coşqun uşaqlıq illərindən oxumağa, öyrənməyə, bilik və təhsil dəyərlərinə xüsusi maraq göstərmiş, məktəb illərində fəallığı, liderlik bacarığı və analitik təfəkkürü ilə seçilmişdir.

Orta təhsilini Quba rayonunun nüfuzlu məktəblərindən birində fərqlənmə attestatı ilə başa vurmuş, ali təhsilini isə Bakı Dövlət Universitetinin pedaqoji fakültəsində davam etdirmişdir. Universitet dövründə müasir pedaqogika, psixologiya və idarəetmə sahəsində dərindən biliklər əldə edib, tədqiqatçılıq və innovativ yanaşmalara xüsusi maraq göstərib.

Peşəkar Karyera və Təhsil Rəhbərliyinə Yüksəliş

Coşqun Əliyevin pedaqoji karyerası Quba rayonunda müəllim kimi başlayıb. O, tədris prosesində müasir pedaqoji metod və texnologiyalardan istifadə etməklə dərs keyfiyyətinin və şagird nailiyyətlərinin yüksəldilməsinə nail olub. Müəllimlik dövründə yerli təhsil icmasında və valideynlər arasında böyük nüfuz qazanıb, tezliklə məktəb rəhbərliyində və rayon təhsil şöbəsində mühüm vəzifələrə cəlb olunub.

İllər ərzində məktəb direktoru, rayon təhsil şöbəsində rəhbər vəzifələrdə çalışaraq, idarəetmədə şəffaflıq, məktəb-informasiya sistemlərinin qurulması, müəllim və şagirdlərin inkişafı üçün sosial layihələrin təşəbbüskarı olub. 2020-ci illərin əvvəllərində Quba-Xaçmaz Regional Təhsil İdarəsinin müdiri təyin olunaraq, regionda təhsil sahəsində modernləşmə və yeniləşmənin baş memarlarından birinə çevrilib.

Quba-Xaçmaz Regional Təhsil İdarəsinin Fəaliyyət Modeli

Coşqun Əliyevin rəhbərliyi ilə Quba-Xaçmaz Regional Təhsil İdarəsi ölkədə təhsilin modernləşməsi baxımından nümunəvi model kimi qəbul edilir. Regionun bütün məktəblərində rəqəmsallaşma, elektron idarəetmə, elektron jurnal və gündəliklərin tətbiqi, müəllim və şagird uğurlarının elektron monitorinqi, şəffaf qiymətləndirmə sisteminin qurulması, məktəb infrastrukturunun müasirləşməsi və resursların ədalətli bölüşdürülməsi həyata keçirilir.

Bu idarəetmə modeli müəllim və şagirdlər üçün innovativ tədris imkanları, məktəb-valideyn əməkdaşlığının gücləndirilməsi, təhsildə sosial dəstək və inklüzivlik, regionun pedaqoji potensialının artırılması baxımından uğurlu nəticələr verir. Müxtəlif sosial-iqtisadi, mədəni və etnik cəhətdən fərqli bölgələri əhatə edən Quba-Xaçmaz regionunda idarəetmə fərqliliyi və uyğunlaşdırılmış model Coşqun Əliyevin strateji yanaşmasının göstəricisidir.

Rəhbərlikdə Şəffaflıq və Peşəkarlıq

Coşqun Əliyevin rəhbər fəaliyyətinin əsas prioritetlərindən biri şəffaflıq və peşəkarlıqdır. O, bütün qərar və təşəbbüslərdə ictimaiyyətin, valideynlərin və müəllim kollektivinin rəyi ilə hesablaşır, məktəb rəhbərləri ilə birbaşa əlaqə saxlayır, açıq dialoq və hesabatlılıq prinsiplərini dəstəkləyir. Rəqəmsal texnologiyaların tətbiqi və məlumatların açıq şəkildə paylaşılması idarənin iş prinsipinin əsas elementinə çevrilib.

Şəffaflıq müəllim və şagirdlərin motivasiyasını artırır, valideynlərə və cəmiyyətə güvən yaradır, eyni zamanda təhsil sisteminin ictimai hesabatlılığını təmin edir.

Regionda Təhsilin İnkşafında Sosial Layihələr və İnovasiyalar

Coşqun Əliyev yalnız klassik idarəçiliklə kifayətlənmir; o, innovativ sosial layihələrin təşəbbüskarı və rəhbəridir. Regionun müxtəlif məktəblərində STEAM proqramlarının tətbiqi, IT laboratoriyalarının yaradılması, müasir təhsil resurslarının cəlb olunması, müəllimlərin davamlı təlimləri, sosial dəstək və inklüziv təhsil layihələrinin həyata keçirilməsi onun rəhbərliyinin əsas prioritetləri sırasındadır.

Bundan əlavə, aztəminatlı ailələrin uşaqları üçün xüsusi dəstək proqramları, məktəblərdə istedadlı şagirdlərin inkişafı üçün olimpiadalar, yarışlar və müxtəlif motivasiya layihələri təşkil edilir. Bütün bu tədbirlər regionda təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsinə yönəlib.

Müəllim və Şagird Uğurlarının Stimullaşdırılması

Coşqun Əliyevin idarəetmə modelində ən vacib elementlərdən biri müəllim və şagird uğurlarının dəyərləndirilməsi və stimullaşdırılmasıdır. O, regionun ən yaxşı müəllim və şagirdlərinin seçilməsi, onların təltif olunması, ictimaiyyətə təqdim edilməsi, uğurlu məktəblərin təcrübəsinin yayılması üçün xüsusi proqramlar həyata keçirir. Müəllimlər üçün innovativ təlimlər, ustad dərsləri, elmi-pedaqoji müsabiqələr, şagirdlər üçün bilik yarışları, olimpiadalar və beynəlxalq layihələr regionda təhsil mühitini tamamilə dəyişib.

Valideyn və İcma Əməkdaşlığı

Coşqun Əliyevin pedaqoji fəlsəfəsində məktəb-valideyn-icma əməkdaşlığı əsas yer tutur. O, məktəblərdə valideyn şuralarının, icma əsaslı layihələrin, ictimai müzakirə və seminarların təşkili, məktəb infrastrukturunun birgə inkişafı üçün müxtəlif təşəbbüslərlə çıxış edib. Məktəb və valideynlər arasında qarşılıqlı inam və əməkdaşlıq regionda sosial həmrəyliyin əsasını təşkil edir.

Quba-Xaçmaz Regional Təhsil İdarəsinin Əsas Uğurları

İlUğur/MükafatQısa Təsviri
2021“İlin Təhsil İdarəsi”Respublika üzrə innovativ idarəetmə və şəffaflıq modeli
2022“STEAM Lideri”Region məktəblərində STEAM təhsili proqramlarının tətbiqi
2023“Ən Yaxşı Müəllim Proqramı”Müəllimlərin inkişafı üçün regional təlim və layihələr
2023“Sosial Dəstək Proqramı”Aztəminatlı ailələrin uşaqları üçün dəstək layihələri
2024“Rəqəmsal Məktəb”Elektron idarəetmə, jurnal və gündəlik sistemlərinin qurulması

Beynəlxalq Əlaqələr və Təcrübə Mübadiləsi

Coşqun Əliyev regionun təhsil sistemini beynəlxalq təcrübəyə açmaq üçün müxtəlif xarici ölkə təhsil idarələri, universitetlər və beynəlxalq təşkilatlarla əməkdaşlığa böyük önəm verir. Müəllim və şagirdlər üçün təcrübə proqramları, beynəlxalq olimpiadalar, müəllimlərin xaricdə təlimi, müasir təhsil texnologiyalarının Azərbaycana gətirilməsi regionun təhsil mühitinə yeni nəfəs gətirib.

Liderlik Xüsusiyyətləri və Şəxsi Keyfiyyətləri

Coşqun Əliyev idarəçilikdə və rəhbərlikdə güclü liderlik, komanda ruhu, peşəkarlıq, prinsipiallıq və humanistlik prinsiplərinə sadiqdir. O, əməkdaşlarına qarşı ədalətli, açıq, şəffaf münasibəti, yeni ideyalara açıq olması və dəyişən dövrə çevik uyğunlaşması ilə fərqlənir. Coşqun Əliyevin insanlarla ünsiyyət bacarığı, ictimaiyyət qarşısında çıxışları, mediada açıq debatları və gənclərə dəstəyi regionun ictimai-sosial həyatında nüfuzunu artırıb.

Gələcək Hədəflər və Strateji Vizion

Coşqun Əliyevin gələcək hədəfləri arasında regionda inklüziv və əlçatan təhsilin daha geniş tətbiqi, məktəb infrastrukturunun müasirləşməsi, müəllimlərin beynəlxalq səviyyədə inkişafı, şagirdlərin qlobal rəqabətə hazır olması, təhsildə sosial rifah və sağlam məktəb mühitinin yaradılması dayanır. O, Azərbaycan təhsilinin gələcəyi üçün müasir, demokratik və innovativ yanaşmanı əsas prioritet hesab edir.

Coşqun Əliyev və rəhbərlik etdiyi Quba-Xaçmaz Regional Təhsil İdarəsi ölkənin təhsil inkişafında modern idarəetmə və sosial məsuliyyət nümunəsi kimi seçilir. Onun fəaliyyəti regionun sosial, pedaqoji və elmi potensialının inkişafına böyük töhfə verib, Azərbaycan təhsilində yeni rəhbərlik modelinin formalaşmasına imkan yaradıb. Gələcəkdə də Coşqun Əliyev və onun komandası regionda təhsilin daha da yüksəlməsi, müasir, sağlam və inklüziv təhsil mühitinin qurulması üçün öz töhfəsini davam etdirəcək.

Ən Çox Verilən Suallar

1. Coşqun Əliyev kimdir?

Coşqun Əliyev Quba-Xaçmaz Regional Təhsil İdarəsinin müdiri, təhsildə idarəçilikdə yenilikçi və peşəkar rəhbər kimi tanınır.

2. Hansı təhsil müəssisələrində oxuyub?

O, Quba rayonunun nüfuzlu məktəblərində təhsil alıb, ali təhsilini Bakı Dövlət Universitetində pedaqoji ixtisas üzrə başa vurub.

3. Pedaqoji fəaliyyətə necə başlayıb?

Coşqun Əliyev pedaqoji fəaliyyətə müəllim kimi başlayıb və tezliklə öz peşəkarlığı ilə məktəb rəhbərliyinə yüksəlib.

4. Regional idarədə əsas məqsədləri nədir?

Əsas məqsədləri təhsildə şəffaflıq, müəllim və şagird uğurlarının stimullaşdırılması, rəqəmsallaşma və məktəblərdə keyfiyyətli təhsil mühitinin yaradılmasıdır.

5. Hər hansı beynəlxalq layihələrdə iştirak edibmi?

Bəli, Coşqun Əliyev regionun məktəbləri üçün beynəlxalq təhsil proqramlarına və təcrübə mübadilələrinə önəm verir.

6. Müəllimlərin peşəkarlığının artırılması üçün nə kimi tədbirlər görür?

Müəllimlər üçün davamlı təlimlər, ustad dərsləri, elmi-pedaqoji müsabiqələr təşkil edir və onların inkişafını prioritet hesab edir.

7. Şagirdlərin uğurlarının stimullaşdırılması necə həyata keçirilir?

Bilik yarışları, olimpiadalar, xüsusi təltiflər və uğurlu məktəblərin təcrübəsinin yayılması istiqamətində proqramlar tətbiq edir.

8. Valideyn və icma ilə əməkdaşlığa necə yanaşır?

Məktəb-valideyn-icma əməkdaşlığını, ictimai müzakirələri və valideyn şuralarını dəstəkləyir.

9. Regionda hansı sosial layihələrə imza atıb?

STEAM proqramları, inklüziv təhsil, aztəminatlı ailələr üçün sosial dəstək, məktəb infrastrukturunun müasirləşdirilməsi kimi layihələrə rəhbərlik edib.

10. Hansı mükafatlara layiq görülüb?

‘İlin Təhsil İdarəsi’, ‘STEAM Lideri’, ‘Sosial Dəstək Proqramı’ və digər dövlət və ictimai mükafatlara layiq görülüb.

11. Rəhbərlik etdiyi idarədə şəffaflıq necə təmin olunur?

Elektron idarəetmə sistemləri, açıq məlumat paylaşımı, ictimai hesabatlılıq və onlayn monitorinq əsas vasitələrdəndir.

12. Beynəlxalq əlaqələrə hansı əhəmiyyət verir?

Müəllim və şagirdlərin beynəlxalq layihələrə cəlb olunmasına, təcrübə mübadiləsinə və xaricdə təlimə xüsusi önəm verir.

13. Gələcək hədəfləri nələrdir?

Regionda inklüziv və əlçatan təhsilin genişlənməsi, müəllimlərin beynəlxalq səviyyədə inkişafı, məktəb infrastrukturunun müasirləşməsi və sosial rifahın artırılması əsas hədəflərdir.

14. Liderlik və idarəetmə prinsipləri hansılardır?

Komanda işi, şəffaflıq, peşəkarlıq, innovasiya, ictimaiyyətlə açıq ünsiyyət və davamlı inkişaf prinsiplərinə sadiqdir.

15. Təhsil sahəsində hansı yenilikləri tətbiq edib?

Rəqəmsal idarəetmə, elektron gündəlik və jurnal, STEAM təhsili, müəllim və şagird motivasiya proqramları regionda ilk tətbiq olunan yeniliklərdəndir.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Back to top button