CəmiyyətRusiyada TəhsilSosialUniversitetXarici Univerisitetlər

Moskva Aviasiya İnstitutu: Fakültələr, İxtisaslaşma Xəritəsi

Moskva Aviasiya İnstitutu – rəsmi adı ilə Millətlərarası Hava-Kosmik Universiteti – 1930-cu ildə Sovet aviakosmik sənayesinə mühəndis kadr yetişdirmək məqsədilə təsis edilib və hazırda Rusiya aerokosmik klasterinin beyin mərkəzi sayılır. Himki rayonunda 165 hektar ərazini əhatə edən kampusda aerodinamik borular, hipersəs kameraları, “L-39 Albatros” təyyarəsi üzərində uçuş simulyatoru və uçuş-sınaq aerodromu yerləşir. Tədris prosesi “təyyarə konsepsiyası – rəsmi texniki tapşırıq – rəqəmsal model – uçuş sınağı” ardıcıllığı ilə qurulur və tələbəni ideyadan real uçuşa aparan tam mühəndis tsiklinə daxil edir. Bakalavr, magistr, doktorantura və qısa müddətli ixtisasartırma pillələrində 20 mindən çox dinləyici oxuyur; onların 1 800-dən çoxu 80-ə yaxın ölkədən gəlmiş xarici tələbələrdir. Professor-müəllim heyətinin 72 faizi elmlər doktorudur; heyətə “Soyuz-TM” kosmik missiya veteranları, “MC-21” layihəsinin aparıcı konstruktorları və Rusiya Elmlər Akademiyasının 21 tamhüquqlu üzvü daxildir. QS “Engineering – Mechanical, Aeronautical & Manufacturing” reytinqində institut Rusiyada ilk üçlükdə qərarlaşır. Tələbələr həm “İliuşin” və “Suxoy” konstruktor bürolarının, həm də “Roskozmos” və “Energiya” korporasiyalarının layihələrinə birbaşa çıxış əldə edirlər. Klassik mühəndis riyaziyyatına kompozit material texnologiyaları, aerokosmik robototexnika və süni intellekt modulları əlavə olunur. Beləliklə, MAİ aerokosmik sənayenin elmi, texnoloji və kadr ehtiyaclarını vahid platformada birləşdirən unikal ali təhsil ekosistemidir.

Xaricdə təhsil suallaranızı bizə yaza bilərsiz.

Tarixi inkişaf və strateji irs

1930-cu illərdə “Ali Aviasiya Məktəbi” adı ilə fəaliyyətə başlayan institut “Po-2”, “ANT-25” və “IL-2” kimi tarixi təyyarələrin konstruktor komandalarına mühəndis hazırlayırdı. Böyük Vətən müharibəsi dövründə cəmi üç semestr ərzində aviamühərrik ixtisaslı kadrlar yetişdirildi, Ulyanovskda açılan filial front üçün təlim prosesini fasiləsiz davam etdirdi.

Reklam

turkiyede tehsil

Soyuq müharibə illərində MAİ “MiG-21” və “Soyuz” kosmik gəmilərinin konstruktiv tədqiqatlarını sistemləşdirdi, 1978-ci ildə dünyada ilk dəfə parçalanmayan kompozit qanad panelini sınaqdan keçirdi. 1990-cı illərdə institut beynəlxalq bazara açıldı, Boeing və Airbus üçün qırınım mexanikası analizləri apararaq qlobal aerokosmik cəmiyyətin diqqətini cəlb etdi.

Fakültələr və ixtisaslaşma xəritəsi

MAİ səkkiz əsas fakültədən ibarətdir: Aviasiya Texnikası, Uçuş Aparatları Sistemləri, Kosmik Komplekslər, Avionika və İdarəetmə, Energetika və Termofizika, Radiotexnika və Rabitə, Hüquq və Rəqəmsal İqtisadiyyat, İqtisadiyyat və İstehsalat Təşkili. Aviasiya Texnikası fakültəsi aerodinamik profillər, struktur güc və kompozit mexanika mövzularına fokuslanır.

Kosmik Komplekslər fakültəsi raket-daşıyıcı dinamikası, orbit optimallaşdırması və “Luna-27” eniş modulunun termal ekranları üzrə tədqiqatlar aparır. Avionika fakültəsi “fly-by-wire” idarəetmə, süni intellektli pilot-köməkçi alqoritmləri və dron qrup idarəetməsi sahəsində dərslər keçir.

Reklam

turkiyede tehsil

Xaricdə təhsil suallaranızı bizə yaza bilərsiz.

Tədris proqramları və kurikulum strukturu

Bakalavr pilləsində “Aerokosmik Mühəndislik”, “Avionika və Elektronika”, “Unmanned Aircraft Systems” və “Aerospace Software Engineering” ixtisasları təklif olunur. 240 kreditlik kurikulumun 30 faizi fundamental riyaziyyat-fizikaya, 35 faizi laborator-proqramlaşdırma modullarına, 20 faizi isə istehsalat təcrübəsinə ayrılır.

Magistr pilləsində “Kompozit Konstruksiyalar”, “Hipersəs Aerodinamika”, “Kosmik Robototexnika” və “Aviation Data Science” proqramları var. Dərslərin 40 faizi ingilis dilində aparılır; tələbələr “SuperJet-100” qanad paneli, “Orion” dronu və “Angara-A5” turbosifonunun rəqəmsal əkizini hazırlayır.

Tədqiqat laboratoriyaları və texnopark infrastrukturu

MAİ TechnoPark-da 7,5 metr diametrli hipersəs borusu, 4 000 kN yük verən statik təzyiq stendi və “Zephyr” adlı suborbital raket atıcılıq poliqonu fəaliyyət göstərir. “Additive Manufacturing Center”-də 5-oxlu SLM printerləri titandan hazırlanmış qanad kök birləşməsini 30 faiz yüngülləşdirməklə istehsal edib.

“AI Flight Lab” konvolyusion neyron şəbəkəli anomaliya tanıma sistemini real vaxt rejimində dron flotuna tətbiq edir. Radiotexnika klasteri 8-12 GHz diapazonunda fazalı anten barmaqlıqlarının sintezini tamamlayaraq “Sfera” peyk proqramında sınaqdan keçirir.

Cədvəl: fakültələr, proqram səviyyəsi və təhsil haqları

FakültəProqramDərs diliTəhsil haqqı (USD/il)PraktikaQeyd
Aviasiya TexnikasıBakalavrRus+İng3 20020 həftə“Suxoy” stajı
Kosmik KomplekslərBakalavrRus3 10022 həftə“Roskozmos” modulu
Avionika və İdarəetməBakalavrRus+İng3 00020 həftəDron poliqonu
Kompozit KonstruksiyalarMagistrİng3 8006 ayBoeing laboratoriyası
Hipersəs AerodinamikaMagistrRus3 6006 ayHipersəs borusu

Beynəlxalq əməkdaşlıq və sənaye tərəfdaşları

MAİ 48 ölkənin 150 universiteti ilə akademik mübadilə həyata keçirir; Fraunhofer İnstitutu ilə “Composite-Twin” tədqiqatı, Beihang Universiteti ilə “Hipersəs təkparça qanad” layihəsi işlənir. Airbus, Safran və Thales kimi korporasiyalar institutda rezident laboratoriyalar açıb.

“ESA Concurrent Design Facility” modulunun rus analoqu universitetdə qurulub; tələbələr Avropa-Rusiya komandaları ilə paralel dizayn sessiyalarında iştirak edirlər. İnstitut hər il “MAKS-Future Engineers” pavilyonunda tələbə prototiplərini sərgiləyir.

Xaricdə təhsil suallaranızı bizə yaza bilərsiz.

Tələbə həyatı və kampus ekosistemi

Hərbi-idman kafedrası tələbələri “Yak-52” təyyarəsində ilkin uçuş təliminə aparır, “SkyRacing” dron liqası ilboyu kampus üzərində FPV yarışı təşkil edir. İnstitut musiqi və teatr studiyalarına, eləcə də “AeroHakaton” mühəndislik marafonuna ev sahibliyi edir.

Yataqxana kompleksi 5 000 yerlikdir; blok tipli otaqlar mətbəx və istirahət zonası ilə təchiz olunub. Tələbələr “Aviator” fitnes mərkəzi, 24/7 açıq “Technopolis” kovorkinqi və üçmərtəbəli elmi kitabxanadan pulsuz istifadə edirlər.

Qəbul qaydaları və təqaüd mexanizmləri

Bakalavr qəbulunda riyaziyyat, fizika və rus dili üzrə Birgə Dövlət İmtahanı nəticələri tələb olunur; hər fənn üzrə minimal keçid balı 70-dir. Xarici namizədlər onlayn fizika testindən keçirlər, motivasiya müsahibəsi və STEM sertifikatlı portfellər üstünlük yaradır.

Dövlət sifarişi yerlərinin sayı 1 200-dür. Ödənişli təhsil üçün illik haqq 3 000-3 800 dollar aralığındadır. “Tupolev” və “Energiya” korporativ təqaüdləri toplam xərclərin 50-70 faizini, Rusiya hökumət qrantı isə tam məbləği qarşılayır.

Moskva Aviasiya İnstitutu aerokosmik sahədə elmi təfəkkürü, mühəndis yaradıcılığını və yüksək texnoloji infrastrukturu birləşdirən strateji təhsil mərkəzidir. Fakültələrin geniş spektri klassik aerodinamikadan hipersəs materiallarına, süni intellektli avionikadan kosmik robototexnikaya qədər bilik sahələrini əhatə edir. Tələbələr ideyadan uçuşa qədər bütün mühəndis zəncirini bir kampusda yaşayaraq layihə-yönümlü bacarıq qazanırlar. Rəqəmsal tvin laboratoriyaları, hipersəs boruları və additiv istehsal klasteri institutu qlobal tədqiqat şəbəkəsində cəlbedici tərəfdaş edir. Sənaye ilə sıx inteqrasiya sayəsində diplom layihələri real təyyarə, raket və dron proqramlarında tətbiq olunur. Dövlət sifarişi yerləri və korporativ təqaüdlər istedadın sosial statusdan asılı olmayaraq inkişafına şərait yaradır. Beynəlxalq ikili diplom proqramları və ESA tipli dizayn sessiyaları məzunlara qlobal əmək bazarında rəqabət üstünlüyü verir. İşəgötürmə göstəricilərinin 95 faizə çatması institut kurrikulumu ilə sənaye tələblərinin balansını sübut edir. MAİ süni intellektli hipersəs platformaları və Ay loqistik missiyaları üçün modul mühərrik sistemləri üzərində yeni mərhələyə daxil olur və aerokosmik səmada rəqəmsal innovasiyanın istiqamətverici ulduzu kimi parlayır.

Xaricdə təhsil suallaranızı bizə yaza bilərsiz.

Ən Çox Verilən Suallar

1. Moskva Aviasiya İnstitutu nə vaxt yaradılıb?

İnstitut 1930-cu il avqustun 20-də Ali Aviasiya Məktəbi kimi qurulub və 1940-cı illərdən Moskva Aviasiya İnstitutu adını daşıyır.

2. İnstitutda neçə fakültə fəaliyyət göstərir?

Səkkiz fakültə var: Aviasiya Texnikası, Uçuş Aparatları Sistemləri, Kosmik Komplekslər, Avionika və İdarəetmə, Energetika və Termofizika, Radiotexnika və Rabitə, Hüquq və Rəqəmsal İqtisadiyyat, İqtisadiyyat və İstehsalat Təşkili.

3. Bakalavr proqramına qəbul üçün əsas meyarlar hansılardır?

Rusiya vətəndaşları riyaziyyat, fizika və rus dili üzrə Birgə Dövlət İmtahanından ən azı 70 bal toplamalıdırlar. Xarici namizədlər onlayn fizika testinə girməli, motivasiya müsahibəsindən keçməli və portfel təqdim etməlidirlər.

4. Təhsil haqları hansı aralıqdadır?

Bakalavr pilləsində illik ödəniş 3 000–3 300, magistr pilləsində 3 600–3 800 ABŞ dolları aralığındadır. Dövlət sifarişi yerləri və korporativ təqaüdlər mövcuddur.

5. Praktiki təcrübə harada keçirilir?

Tələbələr “Suxoy”, “MiG”, “Tupolev”, “Roskozmos” və MAİ TechnoPark-da yerləşən startaplarda 20–24 həftəlik staj proqramlarına cəlb edilirlər.

6. İnstitutun beynəlxalq tərəfdaşları kimlərdir?

Beihang Universiteti, Fraunhofer İnstitutu, Airbus, Safran, Thales, ESA-nın tədqiqat mərkəzləri və daha 140-dan çox qurum universitetin tərəfdaşlarıdır.

7. Rəqəmsal laboratoriyalarda hansı layihələr görülür?

“AI Flight Lab” dron flotu üçün süni intellektli anomaliya tanıma sistemi hazırlayır, “Additive Manufacturing Center” titandan yüngül qanad birləşmələri istehsal edir, “Composite-Twin” klasteri kompozit strukturların rəqəmsal əkizlərini qurur.

8. Məzunların iş tapma göstəricisi neçə faizdir?

Məzunların 95 faizi bir il ərzində aerokosmik sektorda işə qəbul olunur; onların 30 faizi Rusiya, 15 faizi isə xarici konstruktor bürolarında fəaliyyət göstərir.

9. Elmi tədqiqat prioritetləri hansılardır?

Hipersəs platformaları, kompozit mexanika, kosmik robototexnika, dron qrup idarəetməsi və süni intellektli avionika sistemləri əsas prioritetlər sırasındadır.

10. Kampus tələbələrə hansı sosial-mədəni imkanlar təqdim edir?

Kampusda 5 000 yerlik yataqxana, “SkyRacing” dron poliqonu, “Aviator” idman kompleksi, musiqi və teatr studiyaları, eləcə də ilboyu keçirilən “AeroHakaton” mühəndislik marafonu var.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Back to top button