Yazı bacarıqlarınızı inkişaf etdirmək iş yerində uğurlu ünsiyyətin təməlini təşkil edir. İş yoldaşlarınızla və ya y müştərilərlə danışmağınızdan asılı olmayaraq göndərdiyiniz mesajlar aydın, dəqiq və qrammatik baxımdan səhvsiz olmalıdır. Peşəkar yazı bacarıqları e-poçtların göndərilməsi, eyni zamanda rəsmi biznes yazışmalarında, veb saytlara məqalələrin yerləşdirilməsi və bunun kimi bir çox sahələrdə böyük əhəmiyyət kəsb edir. Bu məqalədə yazı bacarıqlarımızı inkişaf etdirməyin yollarından bəhs edəcəyik.
Yazı bacarıqları nə üçün vacibdir?
Peşəkar yazı bacarıqları sizi daha yaxşı kommunikator edir. Qrammatik, leksik normaların və zaman formalarının yerində istifadə olunması qarşı tərəfdə sizə qarşı güvən yaradır və sizə peşəkar imic qazandırır. Biznes yazışmaları iş yoldaşları, tərəfdaşlar və müştərilərlə ünsiyyət saxlamaq üçün istifadə olunur. Məlumat şifahi nitq vasitəsilə deyil, mətn şəklində ötürülür. Biznes üzrə mütəxəssislər yazılı xəbərləşmələr vasitəsilə ideyaları göndərir, korporativ xəbərləri təqdim edir və iş yerindəki dəyişiklikləri izah edir.
Yazı bacarıqlarını necə inkişaf etdirməli
- Əsas yazı qaydaları haqqında araşdırma aparın
Yazı bacarıqlarınızı inkişaf etdirməyin ən yaxşı yollarından biri də əsas prinsiplərin bir neçəsi barədə araşdırma aparmaqdır. Bu haqda internetdə çoxsaylı məqalələr tapa bilərsiniz. Bu mənbələri, xüsusilə verilmiş nümunələri hərtərəfli araşdırmaq üçün vaxt ayırın. Mövzunun əhatə dairəsi sizə aydın deyilsə, başqa mənbələrdən spesifik sahələr üzrə araşdırma aparın. Onlayn sorğu forumlarına müraciət edib sizi maraqlandıran sualları verin.
2. Bacardığınız qədər praktiki olun
Araşdırma zamanı öyrəndiyiniz əsas anlayışları təcrübədən keçirin. Yazı çətin bir bacarıqdır və müəyyən zaman ərzində inkişaf etdirilir. E-poçtlar, elanlar və ya digər yazılı məlumatlarınızı nəzərdən keçirin, düzgün səslənməyən və ya mövzuya uyğun olmayan hər hansı söz, ifadə və ya bütöv cümlə ilə qarşılaşdığınız zaman onu dəyişdirin.
3. Bacardığınız qədər çox oxuyun
Yazı bacarıqlarınızı inkişaf etdirməyin ən yaxşı üsullarından biri də oxumaqdır. Peşəkar yazı üslubundan istifadə edən onlayn bloqlar axtarın. Biznes resurslarının olduğu saytlar başlanğıc üçün çox yaxşıdır. İlk növbədə kontentlə tanış olun, daha sonra zaman formaları, cümlə quruluşu və digər stilistik elementlər barədə qeydlər aparın. Mümkün səhvlərə baxın. Başqasının işində səhvləri tapmaq öz bacarıqlarınızı inkişaf etdirməyin ən yaxşı yoludur.
4. Yazdığınız hər şeyi hekayə kimi nəzərdən keçirin
Hekayələrin müvafiq başlanğıcı, ortası və sonu olur. Hətta ən çox istifadə olunan e-poçtların belə strukturu eyni olur. Burada kim, nə, nə vaxt, nə üçün və necə suallarına cavab verən cümlələr olmalıdır.
5. İşinizi redaktə edən
Hətta ən peşəkar yazıçılar belə səhv edə bilər. Bütün yazılı məlumatları göndərməzdən və ya çapa verməzdən əvvəl mütləq şəkildə redaktə edin. Məsələn, e-poçtu tərtib etdikdən sonra qrammatik səhvlərin olmaması üçün bir neçə dəfə oxuyun. Cüzi səhvlər belə sizə olan inama mənfi təsir edə bilər.
6. Lazımsız sözləri cümlədən çıxarın
Lazımsız söz, ifadə və ya tam cümləni çıxarın. Rəsmi yazışmanı mümkün qədər aydın və yığcam tərtib edin. Bu, kontentinizin daha asan oxunması və başa düşülməsini təmin edir. Xüsusilə mürəkkəb məlumatları işçilərə və ya müştərilərə göndərərkən bu nüansları nəzərə almaq vacibdir.