Ofeliya Kamal qızı Məmmədzadə Azərbaycan səhnə və kino sənətində özünəməxsus yeri olan, istedadı və peşəkarlığı ilə yadda qalan tanınmış aktrisadır. O, 4 avqust 1939-cu ildə Bakı şəhərində dünyaya gəlib. Uşaqlıq və gənclik illəri Bakı mühitində keçib, burada ilk təhsilini alıb və sənətə marağı formalaşıb. Hələ kiçik yaşlarından teatr və incəsənət aləminə xüsusi maraq göstərib, müxtəlif məktəb tədbirlərində və dram dərnəklərində çıxış edib. Ailəsində incəsənətə, ədəbiyyata və musiqiyə hörmət və sevgi xüsusi yer tuturdu ki, bu da gələcəkdə onun peşəkar aktrisa kimi yetişməsində əsaslı rol oynadı. Ofeliya Məmmədzadənin uşaq yaşlarından qazandığı teatr sevgisi onun həyat yolunda silinməz izlər buraxıb. Zamanla teatr səhnəsi, aktyorluq və bədii yaradıcılıq onun həyatının ayrılmaz hissəsinə çevrilib.
Təhsil Yolu və Peşəkar Aktrisa Olması
Ofeliya Məmmədzadə gənclik illərində teatr və aktyorluq sənətini peşəkar səviyyədə mənimsəmək üçün böyük səy göstərib. O, 1977-ci ildə Azərbaycan Dövlət İncəsənət İnstitutunun mədəni-maarif fakültəsini bitirib. Ali təhsili onun aktyorluq bacarığını və sənətə baxışını daha da inkişaf etdirib. Təhsil illərində tanınmış pedaqoqların rəhbərliyi altında müxtəlif səhnə nömrələri, rollar və tamaşalarda çıxış edib, öz fərdi yaradıcılıq üslubunu formalaşdırıb. Aktrisanın səhnəyə sevgisi, obraz yaratmaq məharəti və peşəkar yanaşması qısa müddətdə həm müəllimləri, həm də tələbə yoldaşları arasında böyük hörmət qazanmasına səbəb olub. Bu illərdə aldığı bilik və təcrübə gələcəkdə onun Azərbaycanın ən məşhur səhnələrində və filmlərində çıxış etməsinə zəmin yaradıb.
Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrında Səhnə Fəaliyyəti
Ofeliya Məmmədzadə təhsilini başa vurduqdan sonra Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrında fəaliyyətə başlayıb. Onun teatr səhnəsində yaratdığı ilk obrazlardan biri H.Cavidin “Səyavuş” əsərindəki Kəndçi qızı olub. O, həmçinin “İblis” əsərində Rəna, S.Vurğunun “Vaqif” tamaşasında Gəlin və Gürcü qızı, C.Cabbarlının “Oqtay Eloğlu”nda Firəngiz, S.Rəhmanın “Yalan” əsərində Kəklik, İ.Əfəndiyevin “Məhv olmuş gündəliklər” əsərində Gövhər xanım obrazlarını da məharətlə canlandırıb. Aktrisanın yaradıcılığı səhnədə təbiiliyi, obrazlara psixoloji dərinlik və bədii incəlik gətirməsi ilə fərqlənirdi. O, oynadığı hər bir rolda daxili dünyasını, zərif duyğularını və bənzərsiz temperamentini tamaşaçılara ötürə bilirdi. Ofeliya Məmmədzadənin səhnədəki məharəti və enerjisi həm sənət ictimaiyyəti, həm də tamaşaçılar tərəfindən həmişə yüksək qiymətləndirilib.
Musiqili Komediya Teatrında Yaddaqalan Rollar
1965-ci ildən etibarən Ofeliya Məmmədzadə Azərbaycan Dövlət Musiqili Komediya Teatrında da aktrisa kimi fəaliyyət göstərib. Burada o, həm klassik, həm də müasir komediya janrında bir çox parlaq rollar yaradıb. Səhnədə Asya və Telli (Ü.Hacıbəyovun “Arşın mal alan”, “O olmasın, bu olsun”), Matan xanım (Ş.Qurbanovun “Özümüz bilərik”), Nazpəri (R.Hacıyevin “Talelər qovuşanda”), Təşəkkür xanım (R.Mustafayevin “Volqalı canan”) kimi rollar onun yaradıcılıq palitrasını daha da zənginləşdirib. Ofeliya Məmmədzadə teatrın aparıcı aktrisalarından biri kimi səhnədə böyük müvəffəqiyyətlər qazanıb. O, həmçinin “Gəlməli, görməli, gülməli” Miniatür Teatrında da unudulmaz obrazlar yaradıb və Azərbaycan gülüş ustaları Bəşir Səfəroğlu, Əliağa Ağayev, Hacıbaba Bağırov və digər sənətkarlarla tərəf-müqabil olub. Onun yaratdığı obrazlar tamaşaçı yaddaşında uzun illər silinməz qalıb, milli komediya və musiqili teatr ənənələrinə yeni nəfəs verib.
Teatr və Səhnədən Uzaqlaşması, Geri Qayıdışı
Ofeliya Məmmədzadə 1999-cu ildə teatrdan ayrılıb, lakin bu, onun səhnə sevgisini və sənətə bağlılığını zəiflətməyib. Bir neçə il sənət fəaliyyətindən uzaq düşən aktrisa 2005-ci ildə yenidən teatra qayıdıb. Bu dönüş sənətsevərlər üçün əlamətdar hadisə olub, çünki o, yenidən səhnəyə çıxaraq öz ustalığını, həyat təcrübəsini və sənətə sonsuz sevgisini tamaşaçılarla bölüşüb. Teatra qayıtdıqdan sonra yenə bir çox maraqlı rollar oynayıb, gənc aktyorlarla bərabər səhnə bölüşüb və onların peşəkar formalaşmasına öz dəstəyini verib. Həyatının bu mərhələsində də Ofeliya Məmmədzadə yaradıcılıq axtarışlarını davam etdirib və səhnədə yeni uğurlara imza atıb.
Kino Sənətində Ofeliya Məmmədzadənin Yeri və Filmoqrafiyası
Ofeliya Məmmədzadənin istedadı yalnız teatr səhnəsi ilə məhdudlaşmayıb, o, Azərbaycan kinosunun da tanınmış simalarından biri olub. 1965-ci ildən etibarən bir sıra filmlərdə maraqlı və yaddaqalan obrazlar yaradıb. Onun filmoqrafiyası kifayət qədər zəngindir: “Yenilməz batalyon” (1965), “Poçt qutusu” (1967), “Bir cənub şəhərində” (1969), “Arvadım mənim, uşaqlarım mənim” (1978), “Əlavə iz” (1981), “Gethagetdə” (1983), “Arşınmalçı” (1985), “Burulğan” (1986), “Köç” (1986), “Zəncirbənd” (1989), “777 №-li iş” (1992) kimi bədii filmlərdə fərqli xarakterlər canlandırıb. O, hər bir rolunda tamaşaçıya emosional təsir bəxş edərək, filmin uğurunda mühüm pay sahibi olub. Ofeliya Məmmədzadə istər komediya, istər dram, istərsə də lirik obrazları inandırıcı və canlı yaratmaq bacarığı ilə seçilib. Kino dünyasında da onun yaradıcılığı tənqidçilər və sənətsevərlər tərəfindən həmişə yüksək qiymətləndirilib.
Ailə Həyatı, Fəxri Adları və Şəxsi Keyfiyyətləri
Ofeliya Məmmədzadənin şəxsi həyatı da sənət dünyasında nümunəvi ailə modeli kimi qiymətləndirilir. O, tanınmış aktyor Gündüz Abbasovun həyat yoldaşı olub. Bu sənətkar ailəsi Azərbaycan incəsənətində istedad, fədakarlıq və qarşılıqlı hörmət nümunəsi kimi qəbul edilib. Ofeliya Məmmədzadə səhnə və kino fəaliyyətinə görə bir sıra mükafatlara layiq görülüb, 1987-ci ildə Azərbaycan SSR Əməkdar Artist fəxri adına layiq görülməsi onun sənətə verdiyi töhfələrin dövlət səviyyəsində də yüksək dəyərləndirildiyini göstərir. O, peşəkar fəaliyyətində vicdanlılıq, sadəlik, zəhmətsevərlik və yaradıcı enerji kimi keyfiyyətləri ilə həmkarları və tamaşaçılar arasında xüsusi hörmət qazanıb. Həyatının son illərinə qədər öz sənətini, bilik və təcrübəsini gənc nəsillə bölüşüb, yeni aktyorların formalaşmasında mühüm rol oynayıb.
Ofeliya Məmmədzadənin Mədəni İrsdə Yeri və Xatirəsi
Ofeliya Məmmədzadə 11 iyul 2007-ci ildə, 67 yaşında vəfat edib. Onun vəfatı Azərbaycan teatr və kino ictimaiyyəti, sənətsevərlər və geniş tamaşaçı kütləsi üçün böyük itkidir. Lakin o, arxasında zəngin və unudulmaz mədəni irs qoyub. Yaratdığı obrazlar, oynadığı rollar və filmlərdəki bənzərsiz ifası onun adını Azərbaycan mədəniyyətinin tarixinə qızıl hərflərlə yazıb. Ofeliya Məmmədzadənin sənətə və vətənə bağlılığı, zəhməti, sədaqəti və istedadı yeni nəsillər üçün örnəkdir. Onun xatirəsi bu gün də Azərbaycan teatr və kino sənətində yaşamaqdadır. Tamaşaçılar onun obrazlarını, səmimi ifasını və səhnədəki yaddaqalan çıxışlarını daim minnətdarlıqla xatırlayır, sənətsevərlər isə hər zaman Ofeliya Məmmədzadənin adını ehtiramla anır.
Ən Çox Verilən Suallar
Ofeliya Məmmədzadə Azərbaycan səhnə və kino sənətinin tanınmış aktrisası, Azərbaycan SSR əməkdar artistidir.
O, “Yenilməz batalyon”, “Poçt qutusu”, “Bir cənub şəhərində”, “Burulğan”, “Arvadım mənim, uşaqlarım mənim”, “Köç”, “777 №-li iş” və digər filmlərdə yaddaqalan obrazlar yaradıb.
Ofeliya Məmmədzadə əsasən Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrında və Azərbaycan Dövlət Musiqili Komediya Teatrında fəaliyyət göstərib.
O, “Səyavuş”da Kəndçi qızı, “İblis”də Rəna, “Vaqif”də Gəlin və Gürcü qızı, “Oqtay Eloğlu”da Firəngiz, “Yalan”da Kəklik, “Məhv olmuş gündəliklər”də Gövhər xanım və digər obrazları canlandırıb.
O, tanınmış aktyor Gündüz Abbasovun həyat yoldaşı olub və ailəsi sənət dünyasında nümunəvi ailə kimi tanınıb.
Ofeliya Məmmədzadə 1987-ci ildə Azərbaycan SSR Əməkdar Artist fəxri adına layiq görülüb və bir sıra digər mükafatlara sahib olub.
O, 1999-cu ildə teatrdan çıxıb, 2005-ci ildə isə yenidən səhnəyə qayıdıb.
Bəşir Səfəroğlu, Əliağa Ağayev, Hacıbaba Bağırov və digər tanınmış sənətkarlarla birgə səhnə bölüşüb.
O, 11 iyul 2007-ci ildə, 67 yaşında vəfat edib.
Ofeliya Məmmədzadənin yaradıcılığı və şəxsiyyəti milli teatr və kino sənətinə böyük töhfələr vermiş, yeni nəsillər üçün əsl nümunə olmuş və sənətsevərlər tərəfindən ehtiramla yad edilir.