ƏyləncəTexnologiya

Old Baku Oyunu: Strukturu, Mexanikası

“Old Baku” Azərbaycanda məşhur olan bir masaüstü və ya mobil platforma üçün strategiya-qarışıq macəra oyunudur. Bu oyun, adından da görünəcəyi kimi, keçmiş dövrün Bakı şəhərini təsvir edərək, oyunun iştirakçısını tarix və mədəniyyət ab-havasına daxil edir. Qrafikası, oyun məkanının detallarının əl işçiliyinə bənzər təsvir edilməsi və bir sıra xüsusi tekniki həlləri ilə bu oyun həm peşəkar oyunçular, həm də tarixi maraqla izləyən kütlə üçün ideal seçim sayılır.

Oyunun əsas məqsədi – keçmiş Bakı küçə və labirintlərini keçərək, topladığı maddi və ədəbi əşyalar vasitəsilə oyunun əsas ssenarisini yerinə yetirməkdir. Yol boyu qarşıya qoyulan missiyalar, tapmacalar və düşmənlər (tarixi qarşıdurmalar, sosial problemlər, mifoloji elementlə və.s) müxtəlif səviyyələrdə təqdim olunur. Oxucu oyunda həm əylənir, həm də Bakı şəhərinin tarixi və mədəni kontekstini dərk edir.

Reklam

turkiyede tehsil

Oyun strukturu

1. Tarixi səviyyələr
Oyunda keçmiş Bakının müxtəlif dövrləri ayrılıqda səviyyələr şəklində təqdim olunur. Bu dövrlər sırasında XIX əsrin sonları, XX əsrin əvvəlləri, Sovet dövrü və müasir bərpa mərhələsi yer alır. Hər bir səviyyə müəyyən tarixi hadisələrə uyğun sinxronizasiya olunmuş missiyalara malikdir. Belə ki, oyunçu Karvansaray küçəsində itmiş bir ailənin izini tapmaq, İçərişəhərdə unudulmuş xəzinəni bərpa etmək və Təzəpir məscidinin qəbir qismini meydan oxuyan tapmaca elementi ilə açmaq kimi səviyyələrlə qarşılaşır.

2. Tapmaca və interaktiv elementlər
Oyun yalnız “dön-kəş” tipli keçidlərlə deyil, həmçinin tarixi elementləri həlletmə, tapmaca formaları ilə zəngindir. Məsələn, qədim kitabdan çıxan sirli simvolları yalnız doğru düzəndə sonrakı bölməyə keçid təmin edilir. Bu, oyunun intellektual səviyyəsini artırır.

Reklam

turkiyede tehsil

3. Personajlar və dialoqlar
Old Baku, mifik və tarixi personajları birləşdirən maraqlı bir dialoq sistemi qurub. Məsələn, səviyyə boyunca oturaq tarixi şəxsiyyət – Mirzə Fətəli Axundzadə və ya Nizami Gəncəvinin ruhu ilə qarşılıqlı danışıq nəticəsində istiqamət, məsləhət verilir. Bununla da yalnız tapmaca həlli deyil, həm də Bakı tarixə sahib çıxmış simalarla təsirli etkileşim qurulur.

4. Qarşıdurma və “boss” səviyyələri
Hər səviyyənin sonunda iştirakçı “boss” təsvir olunan mifik və ya tarixi sosial-daxili qarşıdurmalarla üzləşir. Məsələn, XIX əsrin Bakı şəhərində neft boomunun gətirdiyi problemlərlə oyunçu qarşıdurmalıdır; xarici investorlar, tarixi ailələr və yerli fəhlələrlə dialoq və ya qısa döyüş fitri settlər şəklində təqdim edilir. Bu, yalnız aksiyon hissəsi deyil, həm də strateji qərarlarla yanaşma tələb edir.

Qrafika və dizayn

Oyunun qrafikası elədir ki, təkcə vizual məzmunla yetinmir. 3D modellər, səhnələrin gerçək elementlərinin fotorealist tərzdə təsviri və Bakı memarlığının əsas elementləri – qüllələr, daş üzlü divarlar, naxışlı pəncərələr təqdim olunur. Oyunçunun addımı ilə toz qaldır, daşı qopart, qazıntıdan tapılmış əşyanın şəklində ekranlarda əks olunur. Bu realizm oyunun immersivliyini artırır.

Musiqi və səs effektləri
Tarixi səslər arxa plan olaraq işlənib – bazar səsləri, at arabalarının gırtlaşması, unutmamaq üçün kilsə-dzırıltılar və ya qədim məktəblərin səsləri dinamik element kimi əlavə edilib. Musiqi isə Bakı muğamı motivlərini daha çox ehtiva edir. Bu, atmosferi ən yüksək səviyyədə saxlayır və oyuna duyğu qatır.

Oyun mexanikası

1. Hərəkət və nəqliyyat
Oyunçu yay, qılınc kimi sadə döyüş alətlərindən istifadə edir; həmçinin XIX əsr Gürcüstan–Bakı toqquşmaları səviyyəsində topçu nişangahına malik olur. Döyüş sistemi əsasən atak və müdafiə prinsiplərinə əsaslanır – flaqman, dəyirmançı, neftçini nan bergə çevir.

2. Yığma sistemləri
Antik əşyalar, xəzinələr oyun kompasına daxil edilir; bərpa üçün istifadə olunur. Bu əşyalar, xəzinə və kitab növləri oyuna “koleksiya” detallarını qatır, həmçinin əlavə güc və animasiya özəlliyi verə bilər.

3. İnkişaf sistemi (xp)
Oyuncu müxtəlif aktivliklərdək qarşısına çıxan killər, tapmacalar və müəyyən tarixi, mədəni səylər nəticəsində təcrübə (xp) qazanır. Bu təcrübə modernizm, tarix bilikləri və döyüş taktikaları üçün istifadə oluna bilər.

Xüsusiyyətləri və fərqləri

  1. Tarixi məzmun – digər strategiya oyunlarından fərqli olaraq “Old Baku” yalnız tarix-kəşf məqsədi daşıyır. Bu, elmi məzmunla zəngin olan bioqrafiya mazmununa bənzəyir.
  2. Azərbaycan mədəniyyəti – oyunun bütün dialoqları, lokalizasiya, qrafika, musiqi – tam şəkildə Azərbaycan dilindədir. Bu da yerli auditoriya üçün dərin dəyər yaradır.
  3. Tapmaca – strateji qarışımı – təkcə döyüş etmə deyil, həm də ağılla idarə olunan ssenarilər təqdim olunur.
  4. Lineer olmayan struktur – oyunçu səviyyələri müxtəlif ardıcıllıqla keçə bilər, bəzən səviyyələr arasında keçid “təkrarlar”. Bu, oyunun yenidən oynanılabilməsini təmin edir.

Texniki tələblər və platformalar

Bu oyun həm Windows üçün PC versiyası, həm də iOS və Android üçün mobil tərzdə optimallaşdırılıb.
Əsas texniki tələblər aşağıdakı kimidir:

PlatformaMinimum tələbTövsiyə olunan tələb
Windows (PC – Steam)Intel i3, 8 GB RAM, GTX 750 2 GBIntel i7, 16 GB RAM, RTX 2060
AndroidAndroid 9+, 3 GB RAM, ARMv8 CPUAndroid 12+, 6 GB RAM, Snapdragon 855+
iOSiOS 13+, 4 GB RAM, A13 çipiOS 15+, 6 GB RAM, A14 və sonrakı çip

Oyunun hər platforma üçün ekranda uyğunlaşdırılmış interfeysi, kontrol sistentləri (klaviatura, ekran idarəsi, sensor sistemi, joy‑pad) var.

Təhsil və tarixi dəyər

Old Baku, yalnız əyləncə və aksiyon deyil. Bu oyun Azərbaycanın tarixini, sovet dövrünü, neft sənayemizin formalaşma mərhələlərini, sosial dəyişiklikləri, mimarlıq örnəklərinin qorunmasını gündəmə gətirir. Oyunçular tarixi materialları oxuya, virtual muzey hissəsində danışıq və məqalələrə daxil ola bilərlər. Böylelikle bu oyun yalnız əyləncə deyil, həm də təhsil məqsədli resurs kimi istifadə oluna bilər.

Necə əldə edilir?

PC üçün – Steam, Epic Games və yerli distribyutorlar vasitəsilə əldə edilə bilər.
Mobil platformalarda – Google Play və AppStore-da “Old Baku” adı ilə yüklənə bilər. Rəsmi saytdan da endirmə mümkündür. Satınalma variantları:

  • PC Standard – 34.99 USD
  • PC Deluxe – 49.99 USD (əlavə səsli şərh, sənədli mini-film)
  • Mobil “Lite” (pulsuz əsas versiya + reklamlar)
  • Mobil Premium – 9.99 USD (tam təcrübə, reklam yoxdur)

Ödənişlər kredit kartı, Skrill, ayliq abonement sistemi ilə həyata keçirilir.

Oyun icmaları və sosial şəbəkə

Oyun geniş sosial media platformalarında – Facebook, YouTube, Telegram, Discord – aktiv müzakirələrə malikdir. Discord serverlərində tapmaca həlləri, texniki yardımlar və strategik soketlər var. YouTube kanalında oyunun tarixi səviyyələri, walkthrough videolar və sənədli-məqalələr təqdim olunur.

Bu oyunu qazandıran başlıca üstünlük — onun Azərbaycan tarixi, mədəniyyəti və şüurunu əyləncə, strategiya və interaktivliklə birləşdirməsidir. Real qrafika və tarixi səhnələrlə zənginləşdirilən “Old Baku” yalnız oyun deyil, Azərbaycanın həm yerli, həm dünya boyu tanıdılması üçün bir platformadır. Strateji elementləri, tapmaca hissələri, adaptiv interfeys və yüksək səviyyədə tarixi, mədəni dərk bu oyunu unudulmaz edir.

Bu oyunla, oyunçular qədim Bakının simaları ilə qarşılıqlı ünsiyyət qurur, onun küçələrində addımlayır, sosial-siyasi problemlərə şahid olurlar.

Ən çox verilən suallar:

1. Old Baku hansı platformalarda oynana bilər?

PC (Windows) üçün Steam və Epic Games-də, həmçinin Android və iOS cihazlarda mobil versiya olaraq oynamaq mümkündür. Mobil versiyada həm pulsuz “Lite” (reklamlı), həm də ödənişli “Premium” variantlar var.

2. Oyunun minimum sistem tələbləri nələrdir?

PC üçün: Intel i3, 8 GB RAM, GTX 750 və ya ekvivalent.
Android üçün: Android 9+, 3 GB RAM.
iOS üçün: iOS 13+, 4 GB RAM.

3. Oyunun dildiliyi necədir?

Oyun tam lokallaşdırılıb, interfeys, dialoqlar və musiqi Azərbaycan dilindədir. Lakin əlavə dillərlə də seçmək mümkündür.

4. Ayda nə qədər, nə üçün ödəniş tələb olunur?

PC üçün tam alma tələb edilir (34.99–49.99 USD). Mobil platformada isə pulsuz versiyada reklamlar var, Premium versiyada isə ödənişlidir (9.99 USD). Abunə əsaslı sistem yoxdur.

5. Oyun real tarixi hadisələrə əsaslanır?

Bəli. Oyunda XIX və XX əsr Bakı şəhərinin tarixi hadisələri, sosial problemləri və neft sənayesinin qurulması kimi faktlar əsas götürülüb. Eyni zamanda mifik və təsviri elementlər də əlavə olunub.

6. Oyun əyləncə yönümlüdür, yoxsa təhsil məqsədi var?

Hər iki aspekt gözlənilir. Əyləncə yönü – strategiya, tapmaca, qarşıdurma. Təhsil yönü – tarixi səhnələr, mədəni elementlər, interaktiv dialoqlar. Nəticədə, proses həm öyrədir, həm də əyləndirir.

7. Oyunda DLC (əlavə paketlər) var?

Hazırda Deluxe versiyada sənədli filmlər, musiqi albomu, ektra materiallar daxildir. Gələcəkdə tematik DLC-lər – “Neft dövrü genişlənməsi”, “Sovet Bakısı”, “Müasir restavrasiya” planlaşdırılır

8. Oyunda multiplayer var?

Hazırda yalnız tək oyunçulu reim həyata keçirilir. Lakin sosial mediada təklif olunan tapmaca yarışları, leaderboard və gələcək multiplayer imkanları üçün ictimai müzakirələr var.

9. Oyunun süresinen asılıdır?

Standart rejimdə oyun 30–40 saat aralığında tamamlanır. Əlavə tapmaca, kolleksiya toplama və walkthrough videosu izləmək kimsə üçün əlavə vaxt ala bilər.

10. Oyun Azərbaycanda kim tərəfindən hazırlanıb?

Oyun yerli və xarici inkişaf komandası—Azərbaycan mərkəzli dizayn stüdyoları, tarixçilər və musiqiçilər tərəfindən hazırlanıb.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Back to top button