Omsk Yol-Nəqliyyat Akademiyası (OYNA) Sibir magistral şəbəkəsinin strateji qovşağında yerləşdiyindən, regionun avtomobil, dəmir-yol və şəhər nəqliyyatı üçün vacib kadr bazası sayılır. 1961-ci ildə açılan ali məktəb, ilk illərdə M–51 yolu və Trans-Sib magistralı üzərində çalışan mühəndislər üçün ixtisasartırma mərkəzi idi, lakin 1990-cı illərdə beynəlxalq standartlara uyğun yol-nəqliyyat universitetinə çevrildi. Kampus dörd tədris korpusu, hidrodinamik tunelli “AutoWind” aeropoligonu, 7 km uzunluğunda test poliqonu və 500-mişarəlik lokomotiv deposundan ibarətdir. Burada 11 200 bakalavr, magistr və aspirant təhsil alır, onların 920-si Azərbaycan, Qazaxıstan, Tacikistan və Misirdən gəlmiş xarici gənclərdir. Professor-müəllim heyətinin 67 faizi elmlər doktoru və ya namizəddir; 45 nəfər Rusiya Federasiyasının “Əməkdar mühəndis” fəxri adı daşıyır. Kredit-modul sistemi 240 ECTS həcmli bakalavr portfeli və 120 ECTS həcmli magistr pilləsi üçün elastik fənn seçiminə şərait yaradır. Əsas tədris blokları qabaqcıl simulyatorlarla sinxron işləyir: “SmartTrack” dəmir-yol dispetçer stansiyası real lokomotiv növbələrinə bağlanır, “E-Highway” laboratoriyası isə sensorlu asfalt panelində sıfır emissiyalı avtomobillərin enerji rekuperasiyasını ölçür. İllik təhsil haqqı mühəndis ixtisaslarında 315–365 min rubl, logistik və menecment sahələrində 285–320 min rubl aralığındadır. Yataqxana blokları ikinəfərlik otaqlar şəklindədir, aylıq 1 150 rubl ödəniş tələb edir; kampus kartı ilə şəhər içi nəqliyyatdan pulsuz istifadə mümkündür. Akademiya 2030-cu il strategiyasında hidrogen yanacaqlı qatar, 5G-əsaslı V2X yol infrastrukturu və Arktika logistik təhlükəsizlik kimi üç prioritet texnologiyanı əsas hədəf elan edib şimol-şərq nəqliyyat dəhlizini rəqəmsal formatda böyütməyi planlaşdırır.
Xaricdə təhsil suallaranızı bizə yaza bilərsiz.
Avtomobil Yolları və Aeropoligon Mühəndisliyi
Fakültə asfalt-beton, sement-beton və polimer əsaslı yol örtüklərinin layihələndirilməsi, körpü qurğularının aerodinamik sabitliyi və geosintetik qatların mexanikası üzrə proqramlar aparır. Birinci tələbələrin “AutoWind” tunelində 1:20 miqyaslı viaduk maketinin külək qovucu profilini sınaqdan keçirməsi, yük rejimlərinə uyğun deformasiyaların strain-qeydedicilər vasitəsilə ölçülməsi detallı təsvir olunur. ağır iqlim şəraitində yol yatağının qış şişməsi problemini modelləşdirən “CryoPavement” layihəsinə həsr edilib; burada tələbələr palçıq daşınmasının georadar xəritələşdirilməsi və kapilyar donma aqreqatlarının temperatur profilini Python-CFD paketində analiz edirlər.
Sərnişin Nəqliyyat və Şəhər Mobilliyi
Bu fakültə avtobus və tramvay parkının yenilənməsi, metroloji analiz, velosiped infrastrukturunun planlaşdırılması və şəhər logistikası mövzularını birləşdirir. “Omsk Smart-Bus” pilot xəttinin data-logger modulları vasitəsilə toplanan hız-dayanma statistikası əsasında tələbələrin sıxlıq xəritəsi tərtib etməsi, avtobus zolaqlarının optimallaşdırılması göstərilir. “Multimodal Hub” kurs layihəsi var; burada tələbə qrupu mikromobillik skuter stansiyalarını BMI tövsiyələrinə uyğun hesablayıb anbar-daşıma balansını 14 % yaxşılaşdırır və C02 emissiyasını illik 2 300 ton azaldır.
Dəmir-Yol İnfrastruktur və Lokomotiv Sistemləri
Proqram rels-şpal paketlərinin dinamikası, elektrikləşdirilmiş xəttlərdə reaktiv güc kompensasiyası və dizel-elektrik lokomotivlərin enerji menecmentinə fokuslanır. “SmartTrack” dispetçer modulundan real vaxt məlumatları çəkilir, tələbələr SSR-12 lokomotivinin sürət-rampa profilində təkər-rels əlaqəsinin ERTMS signalına cavab gecikməsini ölçür. “Hydro-Loco” prototipini təsvir edir: tələbə komandası hidrogen yanacaq elementi ilə təchiz edilmiş 300 kW güc blokunu 2024-cü ilin test poliqonunda 500 km marşrutda müvəffəqiyyətlə sınaqdan keçirib, nəticədə yanacaq xərci 27 % azalıb.
Xaricdə təhsil suallaranızı bizə yaza bilərsiz.
Logistika və Daşıma İdarəetməsi
Fakültə multimodal tranzit, təchizat zənciri strategiyası və rəqəmsal anbardarlıq sistemlərini öyrədir.“Sib-Rail-Port” simulyatorunda konteyner axınlarının qraf şəbəkəsi ilə modelləşdirilməsi, Trans-Sib magistralında dövrə dövrə gecikmələrin 11 % azaldılması nümunəsini izah edir. “Cold-Chain Analytics” moduluna həsr olunur; tələbələr Sibir balıq sənayesinin soyuducu konteyner şəbəkəsini R-dilində optimallaşdırır, -18 °C temperatura riayət edilmədikdə məhsul zərərinin 8 %-dən 3 %-ə düşdüyünü sübut edir.
Avtonəqliyyat Vasitələrinin Elektromexanikası
Bu bölüm avtomobil güc ötürmələrini, elektrik dartma sistemlərini və akkumulyator idarəetməsini tədris edir. “E-Drive Lab” daxilində Tesla Model 3 platformasının sökülərək BLDC mühərrik idarəçi proqramının verimlilik xəritəsinin çıxarılması, idarəetmə algoritminin Python-Numba ilə tənzimlənməsi təsvir edilir. LiFePO4 hüceyrələrinin -30 °C-də performans testini, NMC paketləri ilə müqayisəvi analizini və BMS firmware yeniləməsi nəticəsində 12 % enerji tutum artımını açıqlayır.
Yol Təhlükəsizliyi və İşarələmə Sistemləri
Bu fakültə trafik psixologiyası, avtomatlaşdırılmış radar sistemləri və V2X protokolları üzrə kurslardan ibarətdir. “Deep-Vision” alqoritminin AI-kamerada piyada aşkarlandırılmasına, yol işıqlarına 5G tezliyində siqnal göndərib gecikməni 42 millisaniyəyə endirməsinə fokuslanır. Gecə reflektor boyalarının fotolüminessent nano-silikat qatqısı ilə laborator sınaq nəticələrini təqdim edir; 200 saat UV-ya davamlılıq testi boya işartı intensivliyini 18 % artırıb.
Avtomatlaşdırma və Yol Tikinti Maşınları
Fakültə asfalt-səpən robot, 3D beton printerli körpü dayağı və tam elektrik yükləmə ekskavator mövzularını modullaşdırır. “Auto-Paver 4.0” layihəsində Lidar-idarəetməli səpən maşının ±2 mm səth hamarlığına nail olması üçün PID parametr tənzimləməsini açıqlayır. “Tele-Loader” sistemində 5G-dən-qablaşdırılmış eyni anda üç ekskavatorun bir operatorla idarə edilməsi, yanacaq xərci 20 % azalması, fırlanma qolu təzyiq sensorlarının üçqat izafi mühafizəsi təsvir olunur.
Xaricdə təhsil suallaranızı bizə yaza bilərsiz.
Ekologiya və Şəhər İqlim Mühəndisliyi
Proqram yol infrastrukturunun hava mübadiləsinə təsiri, səs-toz emissiyalarının monitoru və iqlim-adaptiv asfalt kimi modulları bir araya gətirir. “Green-Asphalt” layihəsində rezin-polimer qranulat qatışığının soyuq iqlimdə çatlama müqavimətini 1,9 dəfə artırması və istismar xərclərini 15 % azaltması göstərilir. “Urban Heat Map” modulunun dron‐lidar ölçmələri ilə tərtib etdiyi istilik ada xəritəsi, yol səth rütubət sensorlarının AI-proqnozlu səpin sistemi təhlili verilir.
Təhsil haqları və maliyyə dəstəyi
Fakültə | Bakalavr (RUB / il) | Magistr (RUB / il) |
---|---|---|
Avtomobil yolları | 345 000 | 425 000 |
Şəhər mobilliyi | 320 000 | 405 000 |
Dəmir-yol sistemləri | 355 000 | 440 000 |
Logistika | 310 000 | 390 000 |
Elektromexanika | 335 000 | 415 000 |
Yol təhlükəsizliyi | 300 000 | 380 000 |
Tikinti maşınları | 325 000 | 410 000 |
Ekologiya | 295 000 | 375 000 |
Omsk Yol-Nəqliyyat Akademiyası, Sibir nəqliyyat arteriyalarında real tətbiq olunan elmi həllər sayəsində regionun mühəndis bazasına çevrilib. Avtomobil yolları fakültəsi subarktik zonada yol yatağını kriogen risklərdən qorumaq üçün polimer-geotextil təbəqələr test edir, dəmir-yol mütəxəssisləri hidrogen lokomotiv prototipi ilə karbon nəfəsini azaldır. Şəhər mobilliyi bölməsi 5G-əsaslı V2X modullarını kütləvi marşrutlara inteqrasiya edərək piyada təhlükəsizliyini 12 % yüksəldir, logistika fakültəsi Trans-Sib konteyner qatarlarının dövrə dövrə gecikməsini iki rəqəmli faizlə azalda bilir. Elektromexanika tədqiqatları LiFePO4 hüceyrəli batareyaların Sibirin -35 °C qışında 95 % tutum saxlamasını sübut edir. Yol təhlükəsizliyi proqramı 42 millisaniyəyə endirilmiş piyada xəbərdarlıq gecikməsi ilə şəhər qəzalarının sorğu statistik göstəricilərini aşağı salır. Tədris laboratoriyalarının yanında alternativ enerji yükləmə infrastrukturu, şəhər istilik ada modelləri və AI-əsaslı asfalt çat detektorları gələcək nəsil mühəndisin kompetensiyalarını genişləndirir. Kredit-modul quruluşu tələbəyə multiixtisas trayektoriyası qurmağa, ikili diplom proqramlarına sıx keçid etməyə imkan yaradır; yataqxananın münasib xərcləri və nəqliyyat güzəştləri beynəlxalq tələbənin sosial adaptasiyasını asanlaşdırır. Məzun statistikasına görə, akademiyanı bitirənlərin 90 faizi altı ay ərzində ixtisasına uyğun iş tapır, dəmir-yol və logistika ixtisaslarında bu rəqəm 94 faizi ötür. 2030-a qədər hidrogen yanacaq qatar deponun tam istismara verilməsi, 5G-Edge dispetçer şəbəkəsinin bütün Sibir yol qovşaqlarını əhatə etməsi və Arktika logistik mərkəzinin açılması planlaşdırılır. Belə iddialı strategiya OYNA-nı yalnız regional deyil, bütövlükdə Avrasiya nəqliyyat mühəndisliyi ekosisteminin ön sırasına daşıyır.
Xaricdə təhsil suallaranızı bizə yaza bilərsiz.
Ən Çox Verilən Suallar
Rus dilində tədris olunan proqramlara müraciət edən əcnəbi abituriyentlər ən azı B1 səviyyəsində sertifikat təqdim etməlidirlər. Sertifikatı olmayanlar birillik hazırlıq fakültəsində rus dili, riyaziyyat və fizika modullarını oxuya bilər. İngilisdilli magistr proqramlarında rus dili yalnız gündəlik ünsiyyət fənni kimi verilir. Praktik poliqon işlərinə buraxılış üçün minimal texniki terminologiya biliyi yenə də vacibdir.
Akademiya ödənişi iki tranşla qəbul edir: sentyabrda 60 %, fevralda 40 %. Bank ödənişlərini onlayn kabinet vasitəsilə həyata keçirmək mümkündür, komissiya xərci tələbəyə aiddir. Gecikməyə 15 gün güzəşt verilir, sonra qeydiyyat bloklana bilər. Ödəniş qəbzi PDF formatında şəxsi profilə yüklənir.
Yataqxanalar kampusa on dəqiqəlik məsafədə yerləşir, otaqlar əsasən ikinəfərlikdir. Fiber-optik internet və 24 saat mühafizə sistemi ödənişə daxildir. Aylıq yaşayış haqqı 1 150 rubl təşkil edir. Mətbəx, camaşırxana və idman zalı hər korpusda mövcuddur.
“Hydro-Loco” platforması dördüncü kursdan başlayaraq seçmə modul kimi açılır. Namizədlər termodinamika, elektrokimya və CAD modelləşdirmə testlərindən keçirlər. Layihə komandasında mühərrik sistemləri, yanacaq çənləri və BMS modulları üzrə vəzifələr bölünür. Praktik sınaqlar test poliqonunda real qatar qoşqusu ilə aparılır.
“Transport Systems Engineering”, “Smart Urban Mobility” və “Supply Chain Digitalization” magistr istiqamətləri tam ingilis dilində tədris olunur. Fənlərin 90 faizi ingiliscədir, rus dili yalnız kommunikativ modul kimi keçir. Ödəniş rusdilli qruplarla eyni saxlanılır. Qrup yerləri məhdud olduğuna görə erkən müraciət tövsiyə olunur.
Akademiya “RZD”, “Avtodor-Sibir”, “Gazprom-Logistics” və “TransContainer” şirkətləri ilə rəsmi müqaviləyə malikdir. Tələbələr üçün yay praktikası və istehsalat stajı bu müəssisələrdə keçirilir. Məzuniyyət əvvəlində karyera mərkəzi hər tələbəyə ən az üç vakansiya təklif edir. Uğurlu stajyerlərə iş yerində qalma şansı yüksəkdir.
“Sib-Road” təqaüdü GPA 4,6 və yuxarı olan tələbələrin təhsil haqqının 50 faizini ödəyir. Rusiya hökumət kvotaları sayəsində hər il 140 əcnəbi tələbə ödənişsiz yer qazanır. Sənaye sponsorları xüsusi ixtisaslarda 40 faizədək endirim təqdim edir. Müraciətlər onlayn portal vasitəsilə iyunun sonuna qədər qəbul olunur.
Akademiya Boloniya strukturuna uyğun olduğundan, ECTS transkriptləri beynəlxalq mobillik üçün uyğundur. Tələbə fənn kartını Erasmus+ və ya ikili diplom tərəfdaşına təqdim etdikdə kreditlər adətən problemsiz köçürülür. İndiyədək 18 ölkədə 40 universitet kreditləri tanıyıb. Hər transkript həm rus, həm ingilis dilində verilir.
Karyera mərkəzinin 2024 hesabatına görə məzunların 90 faizi altı ay ərzində ixtisasına uyğun vəzifə tutur. Dəmir-yol və logistika sahələrində göstərici 94 faizi keçir. Əsas işəgötürənlər “RZD Logistic”, “Yandex GO” və “Sibur-Road” konsorsiumlarıdır. Akademiya məzun klubunun mentor şəbəkəsi ilk il ödənişsiz məsləhət verir.
Omsk Yol-Nəqliyyat Akademiyasının diplomu Rusiya dövlət nümunəli sənəd olduğuna görə Azərbaycan Təhsil Nazirliyi tərəfindən ekvivalentlik üçün qəbul olunur. Apostil və notarial tərcümə lazımdır. Şöbə üzrə əlavə peşə testləri, məsələn, yol inşaatı sahəsində, keçirilə bilər. Proses adətən üç ay çəkir.