Cəfər Cabbarlı (1899-1934), Azərbaycan ədəbiyyatı və mədəniyyətinin parlaq siması olmuşdur. Onun həyatı və yaradıcılığı, Azərbaycanın mədəni tarixinin önəmli bir hissəsidir. Bu məqalədə, Cabbarlının əsərləri, şeirləri, ev muzeyi və onun Azərbaycan bayrağına olan təsiri, eləcə də “Sevil” və “Ana” şeirlərinin təhlili ətraflı şəkildə araşdırılacaqdır.
Cəfər Cabbarlı, əsasən dramaturq, şair, rejissor və ssenarist kimi tanınmışdır. Onun əsərləri, Azərbaycan mədəniyyətinə böyük təsir göstərmişdir. Cabbarlı, 1911-ci ildə “Hagigat-i Afkar” qəzetində dərc olunan ilk şeirini yazdığı gündən etibarən, 20-dən çox pjes, həmçinin hekayələr, şeirlər, esse və məqalələr yazmışdır. Onun əsərlərində qadınların azadlığı, gender bərabərliyinin təmin olunması və qadınların cəhalət məsələlərinin həlli kimi mövzular ön planda tutulmuşdur.
Cabbarlı, həmçinin Avropa klassiklərini, məsələn, Şekspirin “Othello” və “Hamlet” əsərlərini, Pyer Bomarşenin “Fiqaronun Toyu”nu Azərbaycan dilinə tərcümə etmişdir. Onun teatra olan diqqəti nəticəsində, “Bakı Savaşı”, “Sadiqə Səriyyə və ya Göz Yaşları ilə Gülüş”, “Şah Nəsrəddin”, “Od Gəlini”, “Sevil” və “Almaz” kimi pjesləri geniş şöhrət qazanmışdır.
Cabbarlının “Sevil” əsəri 1929-cu ildə eyni adlı filmin ssenariyasına çevrilmiş və bu, gender bərabərliyinə qarşı ilk yerli film olaraq tarixə düşmüşdür. Filmdə, Sevil adlı gənc qadının həyat mübarizəsinin dəyişməsi əks olunmuşdur. Cabbarlı, həmçinin “Almaz” filminin ssenariyası üzərində işləmiş, lakin sağlamlıq problemləri səbəbindən işi tamamlaya bilməmişdir.
Cabbarlının Baki şəhərində yerləşən ev muzeyi, onun həyatına və işinə həsr olunmuş 200 kvadrat metrlik xüsusi muzey qanadına malikdir. Muzey, həftənin altı günü ziyarətçilərə açıqdır