Dünya kinematoqrafiyasında Hindistanın çəkdiyi filmlər hər zaman fərqli üslubu, dərin mənaları, milli və bəşəri dəyərləri birləşdirən mövzuları ilə seçilib. Son illərdə Hind kinosu yalnız romantik janr deyil, psixoloji dram, triller və qorxu janrlarında da çoxsaylı uğurlu nümunələr yaradıb. “İblis” filmi də məhz belə layihələrdən biridir. Orijinal adı “Eblis” və ya “Iblis” kimi transliterasiya edilən bu film Hindistanın müasir kinematoqrafiyasında öz fərqli mövzusu, ssenarisi və aktyor oyunları ilə diqqət çəkir. “İblis” filmi klassik Bolivud melodramından çox uzaq, bir az mistik, bir az psixoloji və bəzən də satirik ab-havası ilə fərqlənir. Film insan ruhunun qaranlıq tərəfləri, həyat və ölüm, tale və iradə mövzularını əks etdirir. Hindistan cəmiyyətinin ənənələri, ailə münasibətləri, sevgi, inam və daxili sınaqlar filmin əsas mövzuları sırasında yer alır. Bu ekran işi həm Hindistan daxilində, həm də beynəlxalq festival və tamaşaçı auditoriyasında maraqla qarşılanıb.
Filmin yaranması və istehsalı
“Iblis” filmi 2018-ci ildə rejissor Rohith V. S. tərəfindən çəkilib və Malayalam dilli kinematoqrafiyanın fərqli nümunələrindən biri hesab olunur. Filmin prodüseri Sijo Joseph, ssenarist isə Praveen Prabharamdır. Hind kinematoqrafiyasında müxtəlif janrların sintezini uğurla həyata keçirən bu yaradıcı kollektiv “İblis” filmində həm mistika, həm də bədii dram elementlərini bir araya gətirib. Filmin çəkilişləri əsasən Kerala ştatında baş tutub, Hindistanın təbiətinin və məkanlarının koloritini ekrana gətirir. Operator işi, musiqi və rəng palitrası filmin ab-havasını daha da mistik və təsirli edib. Musiqi bəstəkarı Dawn Vincent filmin emosional atmosferini tamamlayan xüsusi saundtrek yaradıb. Yaradıcı heyət film boyu tamaşaçıya həm Hind folklorundan, həm də bəşəri fəlsəfədən qaynaqlanan simvollar, səhnələr və suallar təqdim edir. İstehsalat zamanı yaradıcı komanda həm texniki, həm də bədii keyfiyyətə xüsusi önəm verib.
Süjet xətti və əsas hadisələr
“Iblis” filmi özündə həm mistik, həm də dramatik elementləri birləşdirən qeyri-adi bir süjet xətti təqdim edir. Filmin mərkəzində əsas qəhrəman Vaisakhan dayanır. Vaisakhan gənc bir oğlandır və atası ilə birlikdə kiçik bir kənddə yaşayır. O, həyatda ölüm və həyat, taleyin və insan iradəsinin sərhədləri arasında daim öz yerini axtarır. Vaisakhanın dünyaya baxışı, atası Sreedharan, onun dostları və kəndin digər sakinləri ilə münasibətləri filmin əsas hərəkətverici qüvvələrindəndir. Kəndin ən yaşlı və sirli sakini Grandfather isə istər obraz, istərsə də ideya baxımından filmin mistik elementlərinin daşıyıcısıdır. Grandfather daim ölüm və o biri dünya barədə söhbətlər edir, kəndin uşaqlarına hekayələr danışır və qəhrəmanlarımızı müxtəlif düşüncələrə sövq edir. Film boyu həyat və ölüm, itki və ümid, qaranlıq və işıq kimi əksliklər qarşı-qarşıya qoyulur və tamaşaçıya dərin fəlsəfi suallar ünvanlanır.
Əsas obrazlar və aktyor heyəti
Filmin baş qəhrəmanı Vaisakhan rolunu Asif Ali ifa edir. Onun yaratdığı obraz həm sadə, həm də səmimi, bəzən uşaqlıq sadəlövhlüyü, bəzən də böyüklərə xas düşüncə ilə seçilir. Vaisakhan həyatda itirdiyi və qazandığı dəyərləri daim sorğulayan, reallıq və mistika arasında qalan bir obrazdır. Atası Sreedharan rolunda Lal (M. P. Michael) çıxış edir və obrazın həyat fəlsəfəsi, dözümlülüyü, ailəyə bağlılığı film boyu əsas xətti təşkil edir. Grandfather rolunda Sreenath Bhasi çıxış edir və onun monoloqları, kənd uşaqlarına danışdığı ibrətamiz hekayələr filmin fəlsəfi məğzini formalaşdırır. Həmçinin filmdə Adhish Praveen, Madonna Sebastian, Siddique, Saiju Kurup və digərləri də fərqli, yadda qalan xarakterlər canlandırırlar. Hər bir aktyor öz obrazına orijinallıq, emosiya və həyatilik gətirib, nəticədə filmdə həm komik, həm də dramatik epizodlar ustalıqla birləşib.
Mistika və fəlsəfə: Filmin əsas ideyası
“Iblis” filminin əsas ideyası həyat və ölümün, taleyin və insan iradəsinin, yaxşılıq və pisliyin sərhədlərini araşdırmaqdır. Filmdə mistika və fəlsəfə bir-birinə qarışır; tamaşaçı qəhrəmanların sadə gündəlik həyatından bir anda möcüzəvi səhnələrə, sonra isə dərin psixoloji portretlərə keçid alır. Grandfather obrazının kənd uşaqlarına danışdığı hekayələr, ölümlə bağlı söylədiyi fikirlər, ölümün həyatın sonu yox, bir mərhələsi olduğu barədə vurğuları filmin ideyasını əsaslandırır. Vaisakhanın həyatda hər şeyi bəzən mistik, bəzən isə real görməsi, onun taleyi və qərarları da filmin əsas fəlsəfi mesajını çatdırır: həyat – taleyin verdiyi bir oyun, ölüm isə onun vacib bir hissəsidir. Filmin mətnində hind mifologiyasına, folkloruna və psixologiyasına aid çoxlu simvol və metafora istifadə olunub.
Bədii üslub və musiqi
Filmin bədii dili və vizual tərzi ənənəvi Bolivud filmlərindən köklü şəkildə fərqlənir. “Iblis” filmi həm operator işi, həm də montaj texnikası baxımından bədii və texniki keyfiyyətlərin vəhdətini nümayiş etdirir. Kerala təbiətinin gözəllikləri, kənd həyatının koloritli mənzərələri, köhnə evlər, yollar, təbiət səhnələri filmin əsas fonunu təşkil edir. Operator işində kontrast və işıq oyunları, rəng palitrası filmin mistik atmosferinə əlavə dərinlik qatır. Dawn Vincentin bəstələdiyi musiqilər filmin emosional gərginliyini və fəlsəfi məqamlarını daha da vurğulayır. Hər bir səhnənin saundtreki hadisənin ruhunu açır, tamaşaçını qəhrəmanların hisslərinə yaxınlaşdırır. Musiqi filmin dramaturgiyasını və ab-havasını tamamlayır, həm də hind kinosuna xas olan milli və bəşəri motivləri bir araya gətirir.
“İblis” filminin tənqidi və qəbul olunması
Film Hindistan daxilində və beynəlxalq festivallarda müsbət tənqid alıb. Tənqidçilər filmin orijinal ssenarisini, aktyor oyununu, fəlsəfi dərinliyini və bədii həllini xüsusi qeyd ediblər. Bəzi tənqidçilər filmin psixoloji məqamlarını, real və mistik elementlərin vəhdətini yüksək qiymətləndirir, lakin süjetin bəzən çox simvolik, bəzən isə çətin anlaşılması barədə də fikirlər bildiriblər. Film həm də hind cəmiyyətində ənənəvi və yeni düşüncələrin toqquşması, ailə dəyərlərinin və fərdi axtarışların bir-birinə təsiri baxımından nümunə sayılır. Gənc nəsil və fərqli yaş qrupları arasında film geniş maraq doğurub. Qlobal festival arenalarında “Iblis” filminin nümayişi Hind kinosunun yeni trendlərini və fərqli bədii yanaşmalarını nümayiş etdirib.
Müasir hind kinosunda “İblis”in yeri və əhəmiyyəti
“Iblis” filmi müasir Hindistan kinosunda fərqli üslubun, orijinal ideyaların və klassik ənənələrin bir araya gəlməsinin bariz nümunəsidir. Bu film janr və üslub baxımından yeni dalğa hesab olunan eksperimental və psixoloji dramlar arasında özünəməxsus yer tutur. “İblis” bir tərəfdən sadə kənd həyatını, insanların gündəlik qayğılarını, ailə münasibətlərini ekrana gətirir, digər tərəfdən isə insan psixologiyasının, mistikanın və fəlsəfənin qaranlıq qatlarını açır. Filmin uğuru sübut edir ki, Hindistan kinosu yalnız klassik melodram və rəqs janrları ilə yox, həm də bədii və intellektual trendlərlə də dünya kinosunda öz yerini möhkəmləndirə bilər. Film istər tematik, istər bədii, istərsə də fəlsəfi baxımdan uzun müddət yadda qalır və yeni filmlər üçün ilham mənbəyinə çevrilir.
“Iblis” hind filmi həm bədii, həm fəlsəfi, həm də psixoloji baxımdan müasir kinematoqrafiyanın maraqlı nümunəsidir. Film insan həyatının, taleyin, ölümün və mənəvi axtarışların dərinliyini, kənd həyatının rəngarəngliyini və hind mədəniyyətinin unikal elementlərini bir araya gətirir. Yaradıcı heyətin ustalığı, aktyorların səmimi oyunu və filmin mistik atmosferi onu yalnız Hindistanda deyil, bütün dünyada maraqlı və diqqətəlayiq ekran əsərinə çevirib. “İblis” filmi insanı düşünməyə, həyat və ölüm, yaxşılıq və pislik, reallıq və mistika arasındakı incə sərhədləri axtarmağa, insanın öz taleyinə və daxili dünyasına fərqli gözlə baxmağa çağırır. Bu film təkcə bir kino əsəri yox, həm də həyat, insan və kainat haqqında dərin bir fəlsəfi baxışdır.
Ən Çox Verilən Suallar
Film 2018-ci ildə Rohith V. S. tərəfindən çəkilib və prodüserliyi Sijo Joseph həyata keçirib.
Vaisakhan (Asif Ali), atası Sreedharan (Lal), Grandfather (Sreenath Bhasi) və digər kənd sakinləri əsas obrazlardır.
“Iblis” mistik, psixoloji dram və bir qədər komik elementləri birləşdirən filmdir.
Həyat və ölüm, taleyin və insan iradəsinin sərhədləri, ailə və fərdi axtarışlar filmin əsas mövzularıdır.
Filmin əsas çəkilişləri Hindistanın Kerala ştatında baş tutub.
Filmin musiqisi Dawn Vincent tərəfindən bəstələnib və filmin emosional ab-havasına böyük təsir edib.
“Iblis” bir neçə beynəlxalq festivalda nümayiş olunub və yüksək tənqid alıb.
Həm tənqidçilər, həm də tamaşaçılar filmin orijinal mövzusunu və fəlsəfi dərinliyini yüksək qiymətləndirib.
Mistika, musiqi, vizual kompozisiya və fəlsəfi dialoqlar filmin bədii tərzində önə çıxır.
Film insan ruhunun dərinliklərini, həyat və ölüm münasibətlərini, yaxşılıq və pislik arasındakı sərhədləri aydın şəkildə təqdim edir.